1

۳۰۰ نیروگاه تجدیدپذیر با ظرفیت ۸۴۰۰ مگاوات در حال احداث است

  • کد خبر : 133968
  • 31 خرداد 1403 - 11:05
۳۰۰ نیروگاه تجدیدپذیر با ظرفیت ۸۴۰۰ مگاوات در حال احداث است
علی‌اکبر محرابیان با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۰۰ نیروگاه تجدیدپذیر با ظرفیت ۸۴۰۰ مگاوات در نقاط مختلف کشور در حال احداث است، افزود: قیمت واقعی یک کیلووات برق تولید شده

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از جام جم آنلاین اصفهان؛ علی‌اکبر محرابیان با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۰۰ نیروگاه تجدیدپذیر با ظرفیت ۸۴۰۰ مگاوات در نقاط مختلف کشور در حال احداث است، افزود: قیمت واقعی یک کیلووات برق تولید شده از طریق سوخت فسیلی و نیروگاه‌های حرارتی بیش از ۱۰ برابر انرژی تولید شده از محل انرژی‌های تجدیدپذیر است.

وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری رسمی از فاز دوم تولید پنل خورشیدی در شهرستان خمین استان مرکزی به ظرفیت ۱۸۰۰ مگاوات در سال، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی گفت: بهره‌برداری از فاز نخست خط تولید پنل خورشیدی در شهرستان خمین در سال ۱۴۰۱ با حضور شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی اتفاق افتاد و اکنون بهره‌برداری از فاز دوم این کارخانه را نیز با گرامیداشت یاد ایشان آغاز می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133968

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.