5

۳۰ درصد از اشتراک‌های برق در خراسان رضوی کنترل پذیر شد

  • کد خبر : 111612
  • 13 شهریور 1402 - 22:30
۳۰ درصد از اشتراک‌های برق در خراسان رضوی کنترل پذیر شد
احسان سیاح‌زاده افزود: این میزان معادل کنترل پذیر شدن ۱۶هزار اشتراک سه فاز عادی و سه هزار مشترک دیماندی کشاورزی استان با پشتیبانی جدی مدیران ستادی و اهتمام همکاران شهرستانها با وجود چالش‌های نقدینگی و مسائل اجتماعی است.

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکان پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به رویکرد مناسب توانیر و شرکت در کنترل پذیری مشترکان و استفاده موثر آن در مدیریت بار نقطه ای، تاکنون ۳۰ درصد از اشتراک‌های سه فاز و دیماندی در استان کنترل پذیر شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، احسان سیاح‌زاده افزود: این میزان معادل کنترل پذیر شدن ۱۶هزار اشتراک سه فاز عادی و سه هزار مشترک دیماندی کشاورزی استان با پشتیبانی جدی مدیران ستادی و اهتمام همکاران شهرستانها با وجود چالش‌های نقدینگی و مسائل اجتماعی است.

وی اظهار داشت: با توجه به مناقصات برگزار شده، کنترل‌پذیر کردن همه اشتراک‌های ۳الف، صنعتی خارج از شهرک صنعتی و ادارات ادامه دارد تا بتوان از ثمرات آن علاوه بر مدیریت بار در سال آینده، در کاهش هزینه‌ها و مخاطرات قرائت حضوری، کاهش تلفات غیر‌فنی، داده کاوی، وصول مطالبات و بررسی آنلاین پارامترهای شبکه نیز بهره برد.

وی بیان کرد: در این راستا از ابتدای طرح کنترل پذیر کردن مشترکان تاکنون با برگزاری ۳۶ جلسه کمیته عالی کنترل پذیری بار مشترکان و چندین جلسه آموزشی، پیگیری‌ها و بازدید‌های حضوری و مجازی از شهرستان‌ها و ارتباط با تامین کنندگان و شرکت توانیر‌ و همچنین همکاری مناسب بین بخشی در حوزه‌های مختلف ستاد، تصمیمات مقتضی برای پیشرفت طرح و برطرف کردن چالش‌ها گرفته شده است.

 

 

نیروگاهیان

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکان پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ارسال به موقع آمار و گزارشات متنوع، ایجاد زیرساخت‌های سیستمی و نرم‌افزاری فرایند کار، پیگیری کالا، تدوین دستورالعمل‌های اجرایی و بهره‌برداری، گارانتی و … از مهمترین اقدامات در جهت بهبود پیشرفت طرح کنترل پذیر کردن مشترکان بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=111612
  • نویسنده : سید مجید آزیز
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.