1

۳۵۰۰کنتور هوشمند دراستان زنجان نصب شده است

  • کد خبر : 17873
  • 26 بهمن 1398 - 10:42
۳۵۰۰کنتور هوشمند دراستان زنجان نصب شده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، با بیان اینکه نصب کنتور هوشمند برق در استان زنجان از چندسال گذشته اجرامی‌شود، گفت: سه هزار و ۵۰۰ کنتور هوشمنددراستان نصب شده است.   بیشتر بخوانید بیش از ۲ هزار دستگاه کنتور هوشمند حجمی روی چاه‌های کردستان نصب شد نصب بیش از ۳۰۰۰ کنتور هوشمند برق در اردبیل […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، با بیان اینکه نصب کنتور هوشمند برق در استان زنجان از چندسال گذشته اجرامی‌شود، گفت: سه هزار و ۵۰۰ کنتور هوشمنددراستان نصب شده است.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار مهر،علیرضا علیزاده  با بیان اینکه نصب کنتور هوشمند برق در استان زنجان از چند سال گذشته اجرا می‌شود، گفت: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ کنتور هوشمند در این استان نصب شده است.

وی اظهار کرد: زنجان از استان‌های پیشتاز کشور در نصب کنتور هوشمند آب و برق در کشور بوده است.

مدیرعامل توزیع برق استان زنجان، گفت: با افرادی که در مصرف آب و برق به ویژه در بخش کشاورزی مصرف بالا، بی رویه و غیر مجاز داشته باشند دستگاه اجرایی مربوطه برخورد می‌کند.

علیزاده ابراز کرد: نصب دستگاه کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی استان زنجان عملکرد خوب این شرکت را می‌رساند.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در اجرای طرح‌های خود از فناوری‌های جدید استفاده می‌کند، افزود: تنها هدف این شرکت خدمت مطلوب به مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، تصریح کرد: تعداد مشترکین برق استان ۴۵۵ هزار و ۶۰۰ مشترک است که ۶۸ درصد مشترکین شهری و ۳۲ درصد روستایی هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17873

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.