5

۳ هزار مگاوات نیروگاه جدید به شبکه برق کشور اضافه شد

  • کد خبر : 12758
  • 09 دی 1398 - 15:03
۳ هزار مگاوات نیروگاه جدید به شبکه برق کشور اضافه شد

رجبی مشهدی گفت: حدود سه هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: در یکسال گذشته توانسته‌ایم با بهره‌برداری از ۱۵ نیروگاه جدید در […]

رجبی مشهدی گفت: حدود سه هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: در یکسال گذشته توانسته‌ایم با بهره‌برداری از ۱۵ نیروگاه جدید در ۱۲ استان کشور حدود سه هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه کنیم.

او در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه‌های صنعت برق در صنایع مختلف افزود: در حال حاضر ۲۰۰ هزار تفاهم‌نامه در صنایع مختلف با صنعت برق منعقد شد.

سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به حذف قبوض برق گفت:با توجه به برخی از شایعات در خصوص افزایش تعرفه برق با حذف قبوض تکذیب است و اگر کسی افزایش متعارفی ناشی از افزایش برق داشته باشند و اشتباه آن محرز شود تا یکسال از پرداخت قبوض برق معاف می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12758

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.