5

۳ گروه برای رفع قطعی برق روستاهای بیرجند اعزام شدند

  • کد خبر : 14022
  • 22 دی 1398 - 8:13
۳ گروه برای رفع قطعی برق روستاهای بیرجند اعزام شدند

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: برق برخی روستاهای دهستان القورات شهرستان بیرجند در پی بارندگی شدید شنبه شب قطع شد که سه گروه برای شناسایی و رفع مشکل اعزام شدند.   بیشتر بخوانید تولید الکتریسیته از بارش برف زیان چند میلیون دلاری سامسونگ به خاطر قطع برق   نیروگاهیانبه […]

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: برق برخی روستاهای دهستان القورات شهرستان بیرجند در پی بارندگی شدید شنبه شب قطع شد که سه گروه برای شناسایی و رفع مشکل اعزام شدند.

 

 

نیروگاهیانبه گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار ایرنا ،هادی منصوریان شنبه شب افزود: در پی هشدارهای هواشناسی و وقوع بارش و برف در نقاط مختلف استان، ۳۰ گروه اتفاقات و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در حال آماده باش قرار گرفتند.

وی گفت: شامگاه امروز برق یکی از خیابان‌های شهر فردوس هم بر اثر ریزش برف و شکستن درخت روی شبکه برق قطع شد که با حضور به موقع تیم‌های عملیاتی مشکل رفع و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه برق منطقه وصل شد.

وی اظهار داشت: تمامی نیروهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی هستند تا شاهد کمترین آسیب وارده به شبکه برق باشیم.

سامانه بارشی که از دیروز (جمعه) در خراسان جنوبی فعال و در روز  شنبه تشدید شد، به صورت بارش باران و برف تمامی این استان را فرا گرفته است.

بنا به اخطاریه جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما بارش سنگین باران و برف، در مناطق مرتفع احتمال تگرگ، رگبار و رعد و برق، وزش تندباد، تشکیل مه و یخبندان پیش بینی می‌شود.

بر این اساس تا روز دوشنبه وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها، لغزندگی سطح جاده، کاهش دید در اثر شدت بارش و تشکیل مه، محتمل است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14022

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.