3

۴۰ پروژه صنعت برق در استان خوزستان افتتاح شد

  • کد خبر : 28491
  • 17 تیر 1399 - 18:36
۴۰ پروژه صنعت برق در استان خوزستان افتتاح شد
این پروژه‌ها با اهداف افزایش تعداد فیدرهای خروجی، افزایش قابلیت اطمینان و پایداری و نیز کاهش محدودیت و احتمال خاموشی اجرا شده‌اند.

۴۰ پروژه صنعت برق استان خوزستان با حضور وزیر نیرو و در دهمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این پروژه‌ها که در مرکز پایش صنعت برق و از طریق ویدئوکنفرانس به‌صورت همزمان به بهره‌برداری رسید، شامل ۱۳ پروژه پست های ۱۳۲ کیلوولت، ۱۳پروژه توسعه خطوط ۲۳۰ و ۱۳۲ کیلوولت و ۹ پروژه تعویض هادی خطوط ۲۳۰ و ۱۳۲ کیلوولت در سطح استان و نیز ۵ پروژه بانک خازن در پست های ۲۳۰ و ۱۳۲ کیلوولت در اهواز، آبادان و مسجد سلیمان است.

نیروگاهیان

بهره‌برداری این پروژه‌ها که عملیات اجرایی آنها از سال ۹۷ آغاز شده، در مجموع ۳۱۰ میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان از محل منابع ساخت و ساز و منابع دولتی هزینه در برداشته است.
با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۱۲۴ فرصت شغلی به صورت مستقیم و برای ۲۱۲۷ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.
اجرای این پروژه‌ها شامل استقرار ۱۹ دستگاه ترانس مجموعاً به ظرفیت ۵۵۱ مگاولت آمپر، ۸ دستگاه بانک خازنی مجموعا به ظرفیت ۳۷٫۲ مگاوار، ۱۸۵ کیلومتر مدار و ۹۶ کیلومتر فیبر نوری و ۱۲۳٫۵ کیلومتر مدار هادی پرظرفیت است.
این پروژه‌ها با اهداف افزایش تعداد فیدرهای خروجی، افزایش قابلیت اطمینان و پایداری و نیز کاهش محدودیت و احتمال خاموشی اجرا شده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28491

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.