4

۴۰ پروژه کشاورزی و آب روستایی در قصرقند به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 16781
  • 14 بهمن 1398 - 10:16
۴۰ پروژه کشاورزی و آب روستایی در قصرقند به بهره برداری می رسد

فرماندار قصرقند گفت: به مناسبت دهه فجر ۴۰ پروژه در بخش های کشاورزی، آب روستایی، آموزش و پرورش، برق، امور عشایری در قصرقند به بهره برداری می رسد.   بیشتر بخوانید اجرای ۶۰ پروژه صنعت آب و برق در استان سیستان و بلوچستان به ارزش ۸ هزار میلیارد تومان قطع برق ۱۲۰ روستا در استان […]

فرماندار قصرقند گفت: به مناسبت دهه فجر ۴۰ پروژه در بخش های کشاورزی، آب روستایی، آموزش و پرورش، برق، امور عشایری در قصرقند به بهره برداری می رسد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار شبستان ،«رحیم بخش پاک اندیش» گفت: ۴۰ پروژه در بخش های کشاورزی، آب روستایی، آموزش و پرورش، برق و امور عشایری با اعتباری بالغ بر۱۵۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فرماندار قصرقند ادامه داد: همچنین کلنگ احداث ۷ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری ۹۰ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر به زمین زده شده است.

پاک اندیش با اشاره به اینکه چندین پروژه در بخش ورزشی به بهره برداری می رسد، گفت: برنامه های فرهنگی و هنری شاد و متنوعی در ایام الله دهه فجر داریم.

وی افزود: تجلیل از خانواده شهدا در طول ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16781

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.