7

۴۲۰۰ متر شبکه خودنگهدار برق در قم احداث شد

  • کد خبر : 26550
  • 18 خرداد 1399 - 13:04
۴۲۰۰ متر شبکه خودنگهدار برق در قم احداث شد
مهدی آهنین‌پنجه روز شنبه با اشاره به اجرای طرح جهادی احداث شبکه خودنگهدار در قم گفت: به منظور بهینه‌سازی شبکه توزیع و جلوگیری از سرقت کابل‌های مسی این طرح در مناطق مختلف قم اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از اجرای طرح جهادی احداث شبکه خودنگهدار در قم خبر داد و گفت: در مرحله سوم این طرح چهارهزار و ۲۰۰ متر شبکه خودنگهدار در این استان احداث شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایرنا،مهدی آهنین‌پنجه روز شنبه با اشاره به اجرای طرح جهادی احداث شبکه خودنگهدار در قم گفت: به منظور بهینه‌سازی شبکه توزیع و جلوگیری از سرقت کابل‌های مسی این طرح در مناطق مختلف قم اجرا می‌شود.

وی سرقت کابل‌های برق را یکی از مشکل‌های شبکه برق‌رسانی قم اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه این موضوع خسارات زیادی را به شبکه برق استان و وسایل برقی شهروندان وارد می‌کند اجرای طرح جهادی احداث شبکه خودنگهدار تا حدودی زیادی این مشکل را برطرف می‌کند.

نیروگاهیان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق قم با بیان اینکه تاکنون احداث و تبدیل کابل خودنگهدار طی دو مرحله در مناطق شهید محلاتی، بلوار ۱۵ خرداد و فرهنگیان ۳ انجام شده است، ادامه داد: در سومین مرحله از اجرای طرح جهادی شرکت توزیع برق استان در سال جاری، نزدیک به چهار هزار و ۲۰۰ متر شبکه خودنگهدار در منطقه نیروگاه قم احداث شد.

وی با تأکید بر اینکه عملیات کابل‌کشی این طرح ضربتی بدون اعمال خاموشی اجرایی شد، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح جهادی ۷ اکیپ عملیاتی، ۸ دستگاه سبد بالابر و جرثقیل از مناطق شرکت توزیع برق استان مشارکت داشتند.

آهنین‌پنجه با بیان اینکه عملیات برکناری شبکه قبلی نیز طی روزهای آتی اجرا می‌شود، گفت: امیدواریم با اجرای طرح جهادی احداث و تبدیل کابل خودنگهدار در مناطق مختلف شهر، بتوانیم خدمات پایداری را به مردم شریف قم ارائه دهیم.

در حال حاضر بیش از ۵۷۰ هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ ۱۳ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۴ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26550

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.