6

۴ پروژه در شهرستان لردگان افتتاح شد

  • کد خبر : 29839
  • 08 مرداد 1399 - 13:03
۴ پروژه در شهرستان لردگان افتتاح شد
برای اجرای این ۴ پروژه حدود ۳۳۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افتتاح این پروژه‌ها علاوه بر تأثیرات بسیار خوب در زندگی روزمره مردم، در بخش صنعت نیز تأثیرگذار است، تمامی صنایع شهرستان لردگان می‌توانند از نعمت برق برخوردار باشند.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو از افتتاح ۴ پروژه در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: ۳ مورد از این پروژه‌ها در حوزه برق و یک مورد هم شبکه فاضلاب شهرستان لردگان بود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایسنا،قاسم تقی‌زاده خامسی هشتم مردادماه در این آیین در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سیزدهمین هفته “پویش الف – ب -ایران” در چهارمحال و بختیاری ۴ پروژه در حوزه برق و فاضلاب افتتاح شد، اظهار کرد: ۳ مورد از این پروژه‌ها در حوزه برق و یک مورد هم شبکه فاضلاب شهرستان لردگان بود.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو افزود: برای اجرای این ۴ پروژه حدود ۳۳۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افتتاح این پروژه‌ها علاوه بر تأثیرات بسیار خوب در زندگی روزمره مردم، در بخش صنعت نیز تأثیرگذار است، تمامی صنایع شهرستان لردگان می‌توانند از نعمت برق برخوردار باشند.

وی با اشاره یه اینکه در شهر لردگان حدود ۹۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب اجرا شده است، بیان کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر لردگان برای جمعیتی بالغ بر ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت دارد، پساب این تصفیه‌خانه به بخش صنعت و کشاورزی اختصاص داده می‌شود.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29839

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.