1

۵۰۰ انشعاب برق غیرمجاز در زاهدان جمع‌آوری شد

  • کد خبر : 22148
  • 30 فروردین 1399 - 16:28
۵۰۰ انشعاب برق غیرمجاز در زاهدان جمع‌آوری شد

مدیر امور برق منطقه ۲ زاهدان گفت: ۵۰۰ انشعاب برق غیرمجاز امروز/ شنبه/ در منطقه سیادک و حوالی آن از توابع این شهرستان کشف و جمع‌آوری شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار ایرنا،مسعود نژاد عبدالله اظهار داشت: در پی اعلام گزارش مشترکان برق مبنی بر وجود انشعاب‌های غیرمجاز در منطقه سیادک […]

مدیر امور برق منطقه ۲ زاهدان گفت: ۵۰۰ انشعاب برق غیرمجاز امروز/ شنبه/ در منطقه سیادک و حوالی آن از توابع این شهرستان کشف و جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار ایرنا،مسعود نژاد عبدالله اظهار داشت: در پی اعلام گزارش مشترکان برق مبنی بر وجود انشعاب‌های غیرمجاز در منطقه سیادک و حوالی آن تیمی از نیروهای شرکت توزیع برق با هماهنگی مقام قضایی انشعابات غیرمجاز این منطقه راشناسایی و نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کرد.

وی ادامه داد: استفاده غیرمجاز از انرژی برق یکی از چالش‌های جدی شرکت توزیع نیروی برق است که صدمات و خسارات قابل توجهی به شبکه برق وارد می‌کند.

مدیر امور برق منطقه ۲ زاهدان بیان کرد: استفاده غیرمجاز و سرقت انرژی برق علاوه‌بر پیامدهای زیان‌بار در شبکه توزیع، موجب آسیب و خسارت به وسایل و تجهیزات الکتریکی مشترکان خواهد شد.

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه سال گذشته انشعابات برق غیرمجاز هفت میلیارد ریال به حوزه شرکت توزیع برق شهر زاهدان خسارت وارد کرده است افزود: هزار انشعاب غیرمجاز سال گذشته در بخش برق منطقه ۲ زاهدان جمع‌آوری شده است.

نژاد عبدالله ادامه‌داد: افراد با داشتن مدرک معتبر دال بر تملک اراضی و احراز هویت می‌توانند به امورات برق زاهدان و یا از طریق نام‌نویسی در اپلیکیشن خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به قید فوریت انشعاب دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به برکت انقلاب اسلامی بیش‌از پنج هزار و ۴۵۵ روستا معادل ۹۳.۴ درصد روستا سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار هستند.

قبل از پیروزی انقلاب مشترکین برق در سیستان و بلوچستان ۴۳ هزار و ۷۱۶ مشترک بوده و هم‌اینک به ۸۴۵ هزار و ۶۴۸ مشترک رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22148

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.