3
مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد خبر داد؛

۵۰ گروه عملیاتی برق پایدار حوزه‌های انتخابیه یزد را تامین می‌کنند

  • کد خبر : 124029
  • 11 اسفند 1402 - 10:25
۵۰ گروه عملیاتی برق پایدار حوزه‌های انتخابیه یزد را تامین می‌کنند
نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در روز انتخابات در آمادگی کامل به سر می‌برند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در روز انتخابات در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت انتخابات که روز تعیین کننده سرنوشت ایران عزیزمان است، پیش بینی‌های لازم و تمهیدات ویژه برای حفظ پایداری شبکه برق در هنگام برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد عنوان کرد: بیش از ۵۰ گروه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد شامل ۲۱۲ نفر نیروی اجرایی و عملیاتی و نظارتی به همراه تجهیزات مورد نیاز در روز انتخابات در آماده باش کامل هستند.

به گفته جم این تیم‌ها در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند تا فرآیند رأی گیری از مردم شریف استان یزد دچار وقفه نشود.

وی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی تا پایان شمارش آرا همچنان در حالت آماده باش خواهند بود. با مشارکت گسترده و حضور حداکثری در این عرصه سرنوشت ساز، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید کرده و حماسه سیاسی دیگری را خلق کنند.

جم ادامه داد: در همین راستا کارشناسان ضمن بازدید از مراکز اخذ رأی در سطح استان گروه‌های عملیاتی نیز در جهت برطرف کردن مشکلات حوزه‌های انتخاباتی اقدام کردند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124029

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.