7
رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح های ملی وزارتخانه نیرو:

۵۷ سد تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 42873
  • 22 بهمن 1399 - 17:45
۵۷ سد تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری می‌رسد
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت نیرو و با تاکید بر اینکه این دولت به خاطر جنگ اقتصادی سه ساله همانند شناگری بود که با دست بسته در حال شنا است و در حالی که دنیا با دست باز بود، اما ما عقب نماندیم و نخواهیم ماند.

رئیس جمهور با قدردانی از همه کسانی که برای عمران و آبادانی کشور تلاش می‌کنند، گفت: در زمینه آب و برق کار بسیار ارزشمندی در دولت تدبیر و امید و هم‌تراز با کشورهای پیشرفته انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)‌ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت نیرو و با تاکید بر اینکه این دولت به خاطر جنگ اقتصادی سه ساله همانند شناگری بود که با دست بسته در حال شنا است و در حالی که دنیا با دست باز بود، اما ما عقب نماندیم و نخواهیم ماند.رئیس جمهور در ادامه با اشاره به افتتاح‌های بزرگ در بخش آب و برق و همچنین بهره‌برداری از ۵۰ سد در ۷٫۵ سال گذشته، گفت: تا پایان دولت تدبیر و امید ۵۷ سد به بهره‌برداری می‌رسد و شاید چنین دستاوردی در ابتدا برای مردم باورکردنی نبود.دکتر روحانی با بیان اینکه با اعمال تحریم‌ها جلوی آب برای ملت را گرفتند، خاطرنشان کرد: تصور کنید اگر تحریم در کشور نبود می‌توانستیم تا ۸۰ سد در کشور بسازیم و دشمنان با اعمال تحریم‌ها جلوی میلیون‌ها مترمکعب آب برای مردم ایران را گرفتند.

 

 

نیروگاهیان

رئیس جمهور ادامه داد: یکی از فواید برجام باز شدن راه سرمایه‌گذاری در کشور از سال ۹۴ و ۹۵ و افتتاح سدهای مختلف در کشور بود.دکتر روحانی همچنین با اشاره به اینکه اگر در زمان مقابله با بیماری و شیوع کرونا آب و برق در کشور قطع می‌شد، مدافعان سلامت و مردم با مشکلات جدی روبرو می‌شدند، گفت: بروز یک حادثه کوچک و قطعی آب و برق در چند ساعت و در یک منطقه فرصتی است که مردم لمس کنند زیربناها چه اهمیتی برای کشور دارند و گاهی خدماتی که دولت به طور مرتب و عادی در اختیار مردم قرار می‌دهد فراموش می‌شود.رئیس جمهور افتتاح طرح‌های بزرگ آب و برق در شرایط تحریم را تحولی بزرگ برای اقتصاد کشور و زمینه ساز ایجاد زیربناها، اشتغال‌زایی، آسایش کشور و نشاط آفرینی مردم توصیف و تاکید کرد: در زمینه آب و برق کار بسیار ارزشمندی در دولت تدبیر و امید و هم‌تراز با کشورهای پیشرفته انجام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=42873
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.