5

۵ روستای شهرستان چادگان از چرخه آبرسانی سیار حذف شد

  • کد خبر : 88897
  • 09 آبان 1401 - 5:11
۵ روستای شهرستان چادگان از چرخه آبرسانی سیار حذف شد
"مهدی زمانی" با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از خرداد ماه سال جاری آغاز  شد، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، ۲۸۰۰ متر لوله‌گذاری، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۰۰ متر همراه با تجهیز و اجرای شبکه برق به طول ۸۰ متر اجرا شده است که عملیات حفر چاه سال گذشته به اتمام رسیده.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان چادگان گفت: با اتمام فاز اول عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع چنارود چادگان، ۵ روستای این مجتمع به شبکه آب شرب متصل و از چرخه آبرسانی سیار حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی زمانی” با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از خرداد ماه سال جاری آغاز  شد، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، ۲۸۰۰ متر لوله‌گذاری، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۰۰ متر همراه با تجهیز و اجرای شبکه برق به طول ۸۰ متر اجرا شده است که عملیات حفر چاه سال گذشته به اتمام رسیده.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این عملیات، تأمین آب پایدار برای روستاهای خرسانک‌ چادگان شامل پنج روستا انجام و آبرسانی سیار در این روستاها حذف شد، افزود: این عملیات با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده که با راه‌اندازی آن ۴۵۰ نفر از آب شرب پایدار بهره‌مند شده‌اند.

 

 

نیروگاهیان

مدیر آبفای چادگان بیان کرد: طرح آبرسانی به مجتمع روستایی چنارود چادگان شامل ۱۵ روستای خرسانک‌ها، شورنگاه، هرمانک‌ها، دولت‌آبادها، سرچشمه باغ ناظر، دره آلوچه و مناطق عشایرنشین این شهرستان با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجرا است.

زمانی در پایان تصریح کرد: در شهرستان چادگان دو شهر و ۶۱ روستا  تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند و روستاهای غیر تحت پوشش نیز به صورت سیار آبرسانی می‌شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=88897
  • نویسنده : سميرا خدري
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.