6
همزمان با هفته دولت؛

۵ پروژه توزیع برق شهرستان تفرش در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 57631
  • 08 شهریور 1400 - 19:50
۵ پروژه توزیع برق شهرستان تفرش در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید
همزمان با هفته دولت با حضور استاندار مرکزی، هیئت همراه و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی پنج پروژه برق‌رسانی در شهرستان تفرش با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

۵ پروژه توزیع برق شهرستان تفرش، با حضور استاندار مرکزی در هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، همزمان با هفته دولت با حضور استاندار مرکزی، هیئت همراه و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی پنج پروژه برق‌رسانی در شهرستان تفرش با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

استاندار مرکزی در مراسم افتتاح این طرح‌ها، گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی توسعه و پیشرفت در جهان، مصرف صحیح انرژی و در خدمت تولید و صنعت بودن آن است.

“سیدعلی آقازاده” با اشاره به ابعاد اجتماعی و فرهنگی مصرف برق در جامعه اظهار داشت: همکاری مردم در مدیریت مصرف برق بویژه در دوران اوج بار، امری ضروری است و قطعا سیاست‌های تشویقی وحتی برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی ادارات برق در این خصوص کارساز است و از مردم نیز تقاضا داریم که با دید اقتصادی، صرفه‌جویی و کمک به توسعه زیرساخت‌ها در موضوع مدیریت مصرف برق، کمک حال ادارات برق باشند.

وی همچنین میزان برخورداری روستایی در بخش برق را در سال‌های بعد از انقلاب و بویژه حال حاضر بسیار ارزشمند و مطلوب توصیف و در این خصوص از فعالان صنعت برق کشور و استان قدردانی کرد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این آیین گفت: هم اکنون با افتخار می‌گوییم که هیچ روستای بدون برق بالای ۵ خانوار در استان  وجود ندارد و عشایر کوچ نشین استان نیز با استفاده از سامانه‌های خورشیدی از نعمت برق بهره‌مند شدند.

“محمد اله داد” هدف  از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی عنوان کرد.

وی با وجود خاموشی‌های ناشی از ناترازی تولید و مصرف در کشور گفت: با وجود شرایط دشوار صنعت برق در تابستان تمام تلاش خود را در اقصی نقاط استان جهت خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل بکار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=57631
  • نویسنده : مریم آجرلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.