4

۶۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی از نیروگاه نکا به شبکه برق کشور تزریق شد

  • کد خبر : 23982
  • 18 اردیبهشت 1399 - 18:31
۶۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی از نیروگاه نکا به شبکه برق کشور تزریق شد
محسن نعمتی با اشاره به تولید بیش از ۶۳۷ میلیون و ۷۷۲ هزار کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه نکا گفت: از این میزان بیش از ۶۰۹ میلیون کیلووات ساعت انرژی به شبکه برق در کشور تزریق شد.

مدیرعامل نیروگاه نکا گفت: در ماه گذشته ۶۰۹ میلیون کیلووات ساعت انرژی به شبکه سراسری برق در کشور تزریق شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار بازار،محسن نعمتی با اشاره به تولید بیش از ۶۳۷ میلیون و ۷۷۲ هزار کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه نکا گفت: از این میزان بیش از ۶۰۹ میلیون کیلووات ساعت انرژی به شبکه برق در کشور تزریق شد.

وی با بیان اینکه ۷۳ درصد انرژی در واحدهای بخار و ۲۵ درصد در واحدهای سیکل ترکیبی تولید شد از تداوم تعمیرات اساسی واحد یک بخار نیروگاه نکا خبر داد و گفت: این واحد طی ۷۶ روز همزمان با شیوع کرونا و توسط متخصصان داخلی تعمیر و مرمت شد.

نیروگاهیان

وی ظرفیت واحد یک بخار نیروگاه را ۴۴۰ مگاوات اعلام کرد و گفت: بازسازی ورق های آسیب دیده، تعمیرات ترانس ها، تجهیزات جانبی، فید پمپ و ژنراتور از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.

نعمتی همچنین با بیان اینکه طرح توسعه بلوک سیکل ترکیبی در دست اجرا است، یادآور شد: با تکمیل آن طی دو سال آینده ظرفیت اسمی نیروگاه به دو هزار و ۷۰۰ مگاوات خواهد رسید.

مدیرعامل نیروگاه نکا یادآور شد: خوشبختانه با انجام تعمیرات میان دوره ای سه واحد بخاری نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشته است.

وی میزان تولید انرژی طی سال گذشته در نیروگاه را بیش از میلیارد و ۶۰۰ هزار کیلووات ساعت بیان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23982

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.