5

۶ هزار دستگاه کنتور هوشمند طرح فهام در زنجان نصب شده است

  • کد خبر : 18862
  • 10 اسفند 1398 - 19:31
۶ هزار دستگاه کنتور هوشمند طرح فهام در زنجان نصب شده است

مدیرعامل توزیع برق زنجان،گفت: طی سالجاری بیش از شش هزار دستگاه کنتور فهام در زنجان نصب شده است.   بیشتر بخوانید یک‌هزار و ۲۰۰ کنتور فهام در همدان نصب شد کنتورهای هوشمند راهکار اصلاح رفتارمشترکان پرمصرف مشترکان پرمصرف منتظر کنتور هوشمند باشند   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرنگارمهر، علیرضا […]

مدیرعامل توزیع برق زنجان،گفت: طی سالجاری بیش از شش هزار دستگاه کنتور فهام در زنجان نصب شده است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرنگارمهر، علیرضا علیزاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق زنجان، با بیان اینکه این شرکت به عنوان یک شرکت پایلوت موفق در زمینه هوشمند سازی لوازم اندازه گیری مسترکین فهام در کشور شناخته شد ه است، گفت: طی سالجاری بیش از ۶ هزار دستگاه کنتور فهام در استان نصب شده است.

وی با بیان اینکه طرح فهام سیستم یکپارچه‌ای شامل سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه و بستر مخابراتی است، اظهار کرد: طرح فهام اطلاعاتی نظیر مصرف، دیماند، ولتاژ، جریان و اطلاعات دیگر مشترکین برق را به‌صورت نزدیک به Real Time از سمت مصرف‌کننده دریافت می‌کند.

مدیرعامل توزیع برق زنجان، گفت: این سیستم با ایجاد بستر مخابراتی دو طرفه قابلیت قرائت، پیکربندی، نظارت و کنترل از راه دور کنتورها، جمع‌آوری، مدیریت، پردازش و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری‌شده را داشته و گراف‌ها و گزارش‌های لازم را تولید می‌کند.

علیزاده تعداد مشترکین برق در استان را ۴۵۴ هزار مشترک اعلام کردو یاد آورشد: بیش از ۷۰ درصد از برق استان در دو زمینه زیربنایی صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود.

وی افزود: برق از بخش‌های مهم در توسعه همه جانبه کشور بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18862

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.