1

۶ هزار متر شبکه برق فشار ضعیف هوایی شهر بیجار اصلاح شد

  • کد خبر : 22350
  • 01 اردیبهشت 1399 - 12:31
۶ هزار متر شبکه برق فشار ضعیف هوایی شهر بیجار اصلاح شد

رییس شبکه توزیع برق بیجار از اصلاح ۶ هزار متر شبکه برق فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در منطقه فاز یک شهرک آفتاب این شهر خبر داد و گفت: برای اجرای این کار پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل بودجه سرمایه‌ای سال ۹۹ تامین اعتبار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به […]

رییس شبکه توزیع برق بیجار از اصلاح ۶ هزار متر شبکه برق فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در منطقه فاز یک شهرک آفتاب این شهر خبر داد و گفت: برای اجرای این کار پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل بودجه سرمایه‌ای سال ۹۹ تامین اعتبار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، هادی محمد مرادیان روز دوشنبه اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار با هدف رفع مشکل ضعف ولتاژ، کاهش میزان استفاده از برق غیر مجاز و رفع حریم با جابجایی چند اصله پایه بتونی طی چند روز گذشته انجام و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این پروژه تعویض، ۲۵ اصله پایه چوبی فرسوده با پایه بتونی ۹/۴۰۰، اصلاح شبکه فرسوده سیمی و کاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه اصلاح شد که از جمله اهداف شبکه توزیع برق شهرستان است.

نیروگاهیان

رییس شبکه توزیع برق بیجار یادآور شد: با اجرای این پروژه، شاهد کاهش هزینه شاخه زنی در مناطق مشجر، امکان زیباسازی شهری و پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق، شبکه فشار ضعیف شهری خواهیم بود.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22350

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.