2
در قالب طرح جهاد آبرسانی؛

۷۵ روستای شهرستان کرمانشاه به شبکه آب شرب متصل می‌شوند

  • کد خبر : 83352
  • 22 مرداد 1401 - 16:39
۷۵ روستای شهرستان کرمانشاه به شبکه آب شرب متصل می‌شوند
"رضا داودی" در حاشیه مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستای توه لطیف بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به تنش آبی در ۶۰۰ روستای استان، گفت: شرکت آب و فاضلاب به منظور رفاه حال مشترکان و کاهش تبعات خشکسالی و تنش‌آبی موجود پروژه‌های آبرسانی به روستاهای فوق را در دستور کار خود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال جاری، اهالی ۷۵ روستای شهرستان کرمانشاه در قالب طرح جهاد آبرسانی از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا داودی” در حاشیه مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستای توه لطیف بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به تنش آبی در ۶۰۰ روستای استان، گفت: شرکت آب و فاضلاب به منظور رفاه حال مشترکان و کاهش تبعات خشکسالی و تنش‌آبی موجود پروژه‌های آبرسانی به روستاهای فوق را در دستور کار خود دارد.

به گفته داودی اجرای بخشی از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان توسط شرکت آبفا انجام می‌شود و اجرای بخش دیگر آن در قالب طرح جهاد آبرسانی طی قرارداد ۳۰ ماهه به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) واگذار شده است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: تعهد طرح جهاد آبرسانی در کل کشور ۱۰ هزار روستا است که این میزان در استان کرمانشاه  ۳۴۹ روستا بوده که توسط قرارگاه نجف اشرف و سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به عنوان معین طرح در ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه به اجرا درآمد.

وی از آغاز طرح جهاد آبرسانی به بیش از ۱۰۰ روستای شهرستان کرمانشاه در سال جاری خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پروژه آبرسانی به ۷۵ روستای شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

داودی افزود: پروژه آبرسانی به روستای توه‌لطیف بخش ماهیدشت در شهرستان کرمانشاه با جمعیتی بالغ بر ۲۶۰ نفر نیز به بهره‌برداری رسید که یک پروژه بسیار موثر شامل حفر یک حلقه چاه، ساخت دو باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۰۰ مترمکعب، ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ و ۶ هزار متر لوله‌گذاری بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=83352
  • نویسنده : علی مرادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.