2

۷ اقدام وزارت نیرو برای کاهش آب بدون درآمد در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 127824
  • 19 فروردین 1403 - 9:17
۷ اقدام وزارت نیرو برای کاهش آب بدون درآمد در سال ۱۴۰۲
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت آب شرکت آبفای کشور میانگین جهانی هدررفت آب را در حدود ۳۵درصد و این رقم را در ایران ۳۱.۳ درصد عنوان کرد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  دولت_ پاد، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت آب شرکت آبفای کشور میانگین جهانی هدررفت آب را در حدود ۳۵درصد و این رقم را در ایران ۳۱.۳ درصد عنوان کرد و به تشریح ۷ اقدام وزارت نیرو در سال ۱۴۰۲ برای کاهش آب بدون درآمد پرداخت.

سید‌زاده در ارتباط با اقدامات کشور ایران در سال ۱۴۰۲ به منظور کنترل و کاهش هدررفت آب، یادآور شد: اصلاح و بازسازی حدوداً ۲۶۷۱ کیلومتر شبکه فرسوده آب، بازسازی ۳۳۶ کیلومتر خطوط انتقال، نشت‌یابی ۱۶۸۴ کیلومتر خطوط انتقال، نشت‌یابی ۱۸هزارو ۷۹۷ کیلومتر شبکه توزیع، نشت‌یابی و رفع نشت ۳۴۰ باب مخزن ذخیره آب، تعویض ۳۵۶ هزار کنتور خراب مشترکان و خرید و نصب ۱۴۱ دستگاه شیر فشار شکن از اهم اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ برای کنترل و کاهش هدررفت آب تا کنون بوده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127824

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.