3
دستاورد سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان؛

۷ هزار نفر جمعیت روستایی استان هرمزگان از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند

  • کد خبر : 76208
  • 11 اردیبهشت 1401 - 21:41
۷ هزار نفر جمعیت روستایی استان هرمزگان از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند
"عبدالحميد حمزه پور" در مراسم بهره‌برداري از اين پروژه با بيان اينکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اجراي طرح‌هاي آبرساني و تسريع در بهره‌برداري از آنها مصمم است، افزود: تامين آب مناطق روستايي به عنوان يک اولويت در دستور کار آبفاست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: ۷ هزار نفر از اهالی روستای رضوان با تزریق اعتبار ویژه سفر رئیس جمهور به استان، به آب پایدار دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عبدالحمید حمزه پور” در مراسم بهره‌برداری از این پروژه با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اجرای طرح‌های آبرسانی و تسریع در بهره‌برداری از آنها مصمم است، افزود: تامین آب مناطق روستایی به عنوان یک اولویت در دستور کار آبفاست.

​وی افزود: با تاکید استاندار هرمزگان که یک روز هم در بهره‌برداری پروژه‌های آبرسانی نباید تعلل کرد، خط انتقال آب رضوان از آب‌شیرین‌کن خلیج فارس روز جمعه به محض اتمام عملیات وارد مدار بهره‌برداری شد و در اولین روز هفته با حضور مقام عالی دولت، مردم این روستا از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

 

 

نیروگاهیان

این مقام مسئول ادامه داد: روستای رضوان پس از ریزش یکی از چاه‌ها در زلزله دیماه سال گذشته با مشکل کم آبی مواجه شد و در آستانه سال جدید به اوج خود رسید که خوشبختانه با تزریق اعتبار ویژه سفر رئیس جمهور به هرمزگان این مشکل برطرف و مردم رضوان در کوتا‌ه‌ترین زمان ممکن به آب پایدار دست یافتند.

مدیرعامل آبفای هرمزگان با تشریح جزئیات این پروژه افزود: برای انتقال آب به رضوان ۸ کیلومتر خط انتقال با اقدامات شبانه‌روزی مجموعه آبفا، با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شد که جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر از این پروژه بهره‌مند شدند.

انتهای یپام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=76208
  • نویسنده : زهرا بیگلری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.