4
مدیرعامل یک کارخانه تولیدکننده کنتور‌های دیجیتال در گفت‌و‌گو با پاون:

۸۰ درصد کنتور صنعت برق کشور را تامین می‌کنیم

  • کد خبر : 40725
  • 25 دی 1399 - 21:45
۸۰ درصد کنتور صنعت برق کشور را تامین می‌کنیم
"جمشید بردبار" مدیرعامل تولیدکننده کنتور‌های دیجیتال در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب با اظهار کرد: این شرکت حدود 10 مدل کنتورهای دیجیتال و هوشمند در کشور طراحی و تولید کرده است، کیفیت این کنتورها استاندارد روز دنیا بوده و تمامی این محصولات قابلیت صادرات به اکثر کشورهای دنیا را دارند.

مدیرعامل یک کارخانه تولیدکننده کنتور‌های دیجیتال با اشاره به ساخت کنتورهای بازار برق و مدیریت شبکه برای اولین بار در کشور طی سال‌جاری گفت: ۸۰ درصد کنتور مورد نیاز صنعت برق کشور را تامین می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمشید بردبار” مدیرعامل تولیدکننده کنتور‌های دیجیتال در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب با اظهار کرد: این شرکت حدود ۱۰ مدل کنتورهای دیجیتال و هوشمند در کشور طراحی و تولید کرده است، کیفیت این کنتورها استاندارد روز دنیا بوده و تمامی این محصولات قابلیت صادرات به اکثر کشورهای دنیا را دارند.

وی با اشاره به صادرات محصولات این شرکت دانش‌بنیان یادآور شد: تاکنون از ۱۰ مدل مختلف، چهار مدل از کنتور‌های هوشمند و دیجیتال را به کشورهای افغانستان، عراق، سوریه و چند کشور آفریقایی صادر کرده‌ایم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: حجم صادرات این شرکت سالانه بیش از ۵ میلیون دلار بوده، اما در داخل کشور حدود ۸۰ درصد کنتور مورد نیاز داخل را تامین می‌کند که حدود ۵۰ درصد صرفه‌جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته برای اولین بار کنتورهای بازار برق و مدیریت شبکه با یک پنجم قیمت و با کیفیت بالاتر نسبت به مشابه خارجی در ایران تولید کردیم که گامی بزرگ در راستای جهش تولید در کشور محسوب می‌شود.

این تولیدکننده صنعت برق تصریح کرد: امسال هم توانستیم طرح جدیدی از کنتورهای هوشمند را در سه مدل مختلف به بازار ارائه کنیم که تولید یکی از مدل‌ها از ماه گذشته آغاز شده و تولید دو مدل دیگر نیز در سال آینده شروع خواهد شد.

به گفته وی، عمده‌ترین مشکل موجود در این زمینه، عدم پرداخت مطالبات توسط دستگاه‌های مسئول است که امیدواریم در سال‌جاری‌ که مزین به نام جهش تولید است، پرداخت شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40725
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.