4

۸۲ قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز بومی‌سازی شد

  • کد خبر : 43960
  • 06 اسفند 1399 - 15:15
۸۲ قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز بومی‌سازی شد
"خلیل محمدی" با اشاره به بومی سازی ۸۲ قطعه نیروگاهی مورد نیاز واحد‌های تولیدی ۵ و ۶ اظهار داشت: با اعتماد به دانش و تجربه ارزشمند متخصصان نیروگاه توانستیم بخشی از نیاز‌های خود را از طریق کارگاه‌های مستقر در نیروگاه مورد ساخت و استفاده قرار دهیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز، از بومی‌سازی ۸۲ قطعه تخصصی و تجهیزات موردنیاز واحد‌های تولیدی ۵ و ۶ این نیروگاه با تلاش متخصصان داخلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “خلیل محمدی” با اشاره به بومی سازی ۸۲ قطعه نیروگاهی مورد نیاز واحد‌های تولیدی ۵ و ۶ اظهار داشت: با اعتماد به دانش و تجربه ارزشمند متخصصان نیروگاه توانستیم بخشی از نیاز‌های خود را از طریق کارگاه‌های مستقر در نیروگاه مورد ساخت و استفاده قرار دهیم.
به گفته محمدی، ساخت قطعات مورد نیاز این واحد‌ها نقش مهمی در صرفه‌جویی ارزی، کاهش زمان تعمیرات اساسی و مدت زمان خروج واحد‌ها از مدار تولید برق دارد.

 

نیروگاهیان

شاهین شاهین زاده سرپرست نظارت بر کارگاه تراشکاری نیروگاه رامین اهواز با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانستیم طی بهمن ماه امسال ۸۲ نوع قطعه را ساخته و مورد استفاده قرار دهیم، اظهار کرد: مجموع قطعات ساخته شده ۹۸ عدد بوده که استفاده از متریال بلااستفاده و رعایت استاندارد‌های لازم مهمترین رویکرد کارگاه‌های این نیروگاه در فرآیند ساخت قطعات به‌شمار می‌رود.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و مجموع ظرفیت یک‌هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است که ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بسیاری از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت قرار می‌دهد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43960
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.