2

۸۳ میلیارد ریال برای پایداری شبکه برق دزفول هزینه شد

  • کد خبر : 31348
  • 06 شهریور 1399 - 20:53
۸۳ میلیارد ریال برای پایداری شبکه برق دزفول هزینه شد
محسن پیام فر روز پنجشنبه افزود: پروژه های شرکت توزیع برق به صورت مستمر در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حال انجام است و تلاش می شود مردم در فصل گرما از برق پایدار بهره مند شوند .

مدیر شرکت توزیع برق دزفول گفت: ۸۳ میلیارد ریال‌برای پایداری شبکه توزیع برق مناطق مختلف دزفول هزینه شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایرنا،محسن پیام فر روز پنجشنبه افزود: پروژه های شرکت توزیع برق به صورت مستمر در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حال انجام است و تلاش می شود مردم در فصل گرما از برق پایدار بهره مند شوند .
وی افزود: با صرف ۱۳ میلیارد ریال‌ پنج کیلومتر شبکه برق در مناطق چغامیش، روستای فضیلی، قلعه خلیل و ماسه شویی هایی که در مسیر قرار دارد احداث شد تا از برق پایدار بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: با این اقدام برق ۲هزار و ۸۰۰ مشترک پایدار شد.

نیروگاهیان

مدیر شرکت توزیع برق دزفول گفت: در آینده یک ایستگاه دائمی برای این منطقه احداث خواهد شد.
وی افزود: در شمال دزفول ۴۹ دستگاه ترانسفورماتور وارد شبکه برق شده است.
وی گفت: ۲۹ دستگاه ترانسفورماتور برای کاهش افت فشار و تامین برق مشترکان جدید نصب شده و برق ۱۸ نقطه در جنوب دزفول از جمله مشترکان خیابان های سجاد، ولایت، جامی، امام خمینی جنوبی، عدل، روستای بنوار حسین، شیرین آب، شهر حمزه، تیپ ۲۹۲ زرهی، زیباشهر، کوی پیام، زکریای رازی، خیابان پیام هفت، خیابان ۱۱ کوی طالقانی، خیابان ۱۰ کوی مدرس، کوی انقلاب پایدار شد.
پیام فر افزود: برای پایداری و تامین برق مشترکان جدید جنوب دزفول ۷.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲ کیلومتر فشار ضعیف احداث شده است.
وی در خصوص روشنایی معابر دزفول نیز گفت: از پارسال یک طرح جهادی شروع شده و جاده صفی آباد از میدان اوقاف به سمت پیام نور ۲۰۰ دستگاه چراغ با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد ریال‌نصب شده است .
وی همچنین به صرف اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال برای تعمیر شبکه برق نقاط مختلف دزفول اشاره کرد و گفت: امور برق شمال دزفول با هدف دسترسی بهتر ۷۰ هزار مشترک منطقه شمال با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال تفکیک شده که در روزهای اخیر در اختیار شهروندان قرار میگیرد .
وی اظهار داشت: برخی خدمات برق از جمله درخواست اشتراک جدید، تعیین بدهی و دیگر خدمات به منظور دسترسی بهتر شهروندان به سطح شهر و پست بانکها واگذار شده تا رضایتمندی بیشتری حاصل شود .
وی گفت: ۳۰ پایه برق فشار ضعیف برای منطقه سرسرباز سیاه منصور نصب شده و تا پایان امسال تجهیز خواهند شد.
مدیر شرکت توزیع برق دزفول گفت: دزفول ۱۳ درصد بار برق استان خوزستان و یک درصد بار برق کشور را مصرف می کند.
شهرستان دزفول ۱۶۳ هزار مشترک برق دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=31348

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.