4

۹۳ درصد گاز مصرفی استان خوزستان به مصرف صنایع می‌رسد

  • کد خبر : 29298
  • 30 تیر 1399 - 17:37
۹۳ درصد گاز مصرفی استان خوزستان به مصرف صنایع می‌رسد
در محور گازرسانی به صنایع، میزان ۳۰ هزار مترمکعب در ساعت مصوبه قرارداد وجود داشت که از این مقدار، ۳۵۱۲۰ مترمکعب بر ساعت، یعنی بیش از برنامه مصوب، محقق شده است.

۹۳ درصد مصرف گاز طبیعی در استان خوزستان در سال گذشته، در بخش صنعتی و نیروگاه‌ها بوده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، عبدالله ابول‌پور، مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در سالن کنفرانس شهید باهنر ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در محور گازرسانی به صنایع، میزان ۳۰ هزار مترمکعب در ساعت مصوبه قرارداد وجود داشت که از این مقدار، ۳۵۱۲۰ مترمکعب بر ساعت، یعنی بیش از برنامه مصوب، محقق شده است.

نیروگاهیان

وی ادامه داد: در کنار این مهم، یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت، گازرسانی به بخش خانگی است و بر این اساس، سال گذشته، بیش از ۴۳ هزار مشترک به مشترکین شرکت گاز استان خوزستان افزوده شده و بر این اساس، مجموعاً ۴۳۰۲۴ خانوار جدید تحت پوشش گازرسانی قرار گرفتند.

به گفته ابول‌پور، سال گذشته، ۱۲۲۸ کیلومتر شبکه و خط تغذیه شهری، روستایی و محورهای صنعتی اجرا شده که میزان مصوب آن، ۱۰۲۹ کیلومتر بوده و این آمار، نشان از پیشی گرفتن شرکت گاز استان خوزستان از برنامه مصوب خود بوده است.

وی در ادامه و در خصوص نصب انشعابات جدید، گفت: سال گذشته، همچنین تعداد ۱۸۷۵۶ انشعاب جدید نصب شده که در این مورد نیز، شرکت گاز استان خوزستان جلوتر از برنامه مصوب خود، گام برداشته است.

ابول‌پور در پایان، اظهار داشت: سال گذشته از مجموع فروش گاز شرکت گاز استان خوزستان، علاوه بر ۹۳ درصد در بخش صنعتی و نیروگاه‌ها، حدود ۵ درصد در بخش خانگی و ۲ درصد نیز در بخش حمل و نقل و عمومی و تجاری بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29298

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.