5
در هفته یازدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛

​عملیات اجرایی ۵ پروژه آب و فاضلاب در یزد آغاز شد

  • کد خبر : 52176
  • 25 خرداد 1400 - 19:29
​عملیات اجرایی ۵ پروژه آب و فاضلاب در یزد آغاز شد
"رضا اردکانیان" وزیر نیرو صبح امروز سه شنبه بعد از کلنگ‌زنی پروژه رینگ آبرسانی شهر یزد، دستور آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 5694 میلیارد تومان در استان یزد را صادر کرد.

عملیات اجرایی پنج پروژه آب و فاضلاب با اعتبار ۵۶۹۴ میلیارد تومان در استان یزد با حضور وزیر نیرو و در قالب یازدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا اردکانیان” وزیر نیرو صبح امروز سه شنبه بعد از کلنگ‌زنی پروژه رینگ آبرسانی شهر یزد، دستور آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه آب و فاضلاب با اعتبار ۵۶۹۴ میلیارد تومان در استان یزد را صادر کرد.
بر این اساس، عملیات اجرایی پروژه رینگ آبرسانی شهر یزد در قالب ۱۱۶ کیلومتر خطوط آبرسانی و ۱۳۱ هزار متر مکعب مخزن ذخیره و یک ایستگاه پمپاژ با اعتبار ۱۷۰۰ میلیارد تومان با اهدف افزایش حجم مخازن ذخیره و توزیع یکنواخت آب در سطح شهر یزد و تامین فشار نقاط مرتفع این شهر آغاز شد.
همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه تاسیسات آبرسانی به روستاهای اکرمیه و اکرم آباد با احداث یک باب مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و ۸٫۵ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای اکرمیه، اکرم آباد و حسن آباد با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان در هفته یازدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران انجام شد.

 

نیروگاهیان

این گزارش می‌افزاید، عملیات اجرایی پروژه تکمیل تاسیسات جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب شهر یزد با ظرفیت ۱۱۲ هزار و ۶۳۵ مترمکعب و با احداث ۱۵۲۵ کیلومتر  برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش با اعتبار ۳۷۵۰ میلیارد تومان آغاز شد.
این گزارش حاکی است، عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ شهر یزد با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان و با اهدف انقال آب از چاه های پایین دست به مخازن بالادست جهن و توزیع آب در سطح شهر یزد و مخزن بتنی ۲۰ هزار مترمکعبی تصفیه خانه آب با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان به جهت افزایش حجم ذخیره آب، حفظ کیفیت آب تصفیه شده و مدیریت مصرف انرژی در سفر وزیر نیرو به استان یزد شروع شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=52176
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.