3
با حضور وزیر نیرو و در هفته دوم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛

​​ ۶ پروژه صنعت آب و برق با اعتبار ۵۱۴ میلیارد تومان در ۳ استان کشور افتتاح شد

  • کد خبر : 47299
  • 24 فروردین 1400 - 15:45
​​ ۶ پروژه صنعت آب و برق با اعتبار ۵۱۴ میلیارد تومان در ۳ استان کشور افتتاح شد
صبح امروز سه‌شنبه "رضا اردکانیان" به صورت ویدئوکنفرانسی از ساختمان ستادی وزارت نیرو، 6 پروژه صنعت آب و برق شامل سه پروژه در استان خوزستان، دو پروژه در استان سیستان و بلوچستان و یک پروژه نیز در استان مازندران را به بهره‌برداری رساند.

​۶ پروژه صنعت آب و برق به ارزش ۵۱۴٫۵ میلیارد تومان در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و مازندران، با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح امروز سه‌شنبه “رضا اردکانیان” به صورت ویدئوکنفرانسی از ساختمان ستادی وزارت نیرو، ۶ پروژه صنعت آب و برق شامل سه پروژه در استان خوزستان، دو پروژه در استان سیستان و بلوچستان و یک پروژه نیز در استان مازندران را به بهره‌برداری رساند.
سه پروژه افتتاح شده صنعت برق در استان خوزستان شامل “فاز اول پست ۱۳۲٫۳۳ کیلوولت سردشت و خط ارتباطی آن”، “پست ۱۳۲ کیلوولت GIS بیدبلند و خطوط ارتباطی آن” و “پست ۱۳۲ کیلوولت پاک چوب و خط ارتباطی آن” است که در شهرستان‌های دزفول، ماهشهر و شوش با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قدرت مانور و ایجاد رضایت عمومی افتتاح شد.

 

نیروگاهیان

این گزارش می‌افزاید، پروژه‌ “فاز چهارم آب شیرین‌کن زاهدان” با حفر و تجهیز تعداد ۵ حلقه چاه، اجرای خط انتقال آب خام به طول ۱۲ کیلومتر و احداث ۴ واحد Ro مجموعا به ظرفیت ۱۰ هزارمترمکعب با هدف تامین آب شرب و بهداشتی پایدار با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان در شهرستان زاهدان و پروژه “آبرسانی به ۲۰ روستا” جهت تامین آب پایدار و سالم ۵ هزار و ۱۸ نفر جمعیت تحت پوشش نیز در شهرستان تفتان، دو پروژه افتتاح شده در استان سیستان و بلوچستان است.
بر این اساس، افتتاح “سد لاستیکی لاریم” با حجم مخزن یک میلیون مترمکعب و ۴۰ هکتار وسعت دریاچه با اهدف تامین آب و بهبود آبیاری ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری دشت لاریم، جلوگیری از تداخل آب شیرین رودخانه با آب شور دریا در فصول کم‌آبی و ایجاد ظرفیت بازچرخانی پساب کشاورزی، تنها پروژه افتتاح شده در استان مازندران است که در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=47299
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.