7
مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب:

​ ۷۰ مگاولت ‌آمپر به ظرفیت فوق‌توزیع شرکت برق منطقه‌ای غرب در استان کرمانشاه افزوده شد

  • کد خبر : 50048
  • 28 اردیبهشت 1400 - 19:43
​ ۷۰ مگاولت ‌آمپر به ظرفیت فوق‌توزیع شرکت برق منطقه‌ای غرب در استان کرمانشاه افزوده شد
"علی اسدی" با اعلام این خبر گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست 63.20 کیلوولت روانسر از 40 به 80 مگاولت‌آمپر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان یکی از پروژه‌های مهمی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از افزایش ۷۰ مگاولت ‌آمپری ظرفیت فوق‌ توزیع این شرکت در استان کرمانشاه همزمان با افتتاح‌های هفته هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی اسدی” با اعلام این خبر گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت روانسر از ۴۰ به ۸۰ مگاولت‌آمپر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان یکی از پروژه‌های مهمی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.
وی اضافه کرد: پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت کنگاور از ۱۵ به ۳۰ مگاولت ‌آمپر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان دیگر پروژه‌ای است که برای پایداری شبکه برق این شهرستان اهمیت دارد.
مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب با اشاره به اهمیت تامین برق طرح گرمسیری در شهرستان سرپل‌ذهاب که توسط وزارت نیرو برای توسعه کشاورزی و ایجاد اشتغال در منطقه احداث شده ابراز داشت: افزایش ظرفیت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت سرپل‌ذهاب۲ از ۱۵ به ۳۰ مگاولت‌آمپر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان یکی دیگر از پروژه‌هایی است که توسط این شرکت احداث و به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها ۷۰ مگاولت‌آمپر به ظرفیت فوق‌توزیع شرکت برق منطقه‌ای غرب در استان کرمانشاه افزوده شده است، افزود: این پروژه‌ها جزو اولویت شبکه به‌منظور عبور از پیک بار تابستان سال جاری اجرا شده است.

 

نیروگاهیان

اسدی در ادامه به تشریح اقدامات این شرکت در خصوص اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار و مدیریت مصرف پرداخت و تصریح کرد: پیرو ابلاغ نامه وزیرنیرو، جلساتی با استانداران کردستان و ایلام برگزار و تصمیماتی را در خصوص کاهش ساعات اداری و مدیریت بار ادارت در سه استان تحت پوشش اتخاذ کردیم که خوشبختانه اجرای این برنامه‌ها باعث کاهش حدود ۱۰ درصدی بار منطقه در اردیبهشت نسبت به فروردین شده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: این پروژه‌ها به‌طور کلی با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه، فراهم شدن زیرساخت تأمین برق مشترکان و متقاضیان جدید و صنایع تولیدی، تامین برق طرح گرمسیری و توسعه بخش کشاورزی و باغداری با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال در کمترین زمان ممکن توسط این شرکت احداث شده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=50048
  • نویسنده : یاسین همایونی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.