2
با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور در چهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛

​۴ طرح بزرگ صنعت آب با اعتبار ۲۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری ‌رسید

  • کد خبر : 48602
  • 09 اردیبهشت 1400 - 18:45
​۴ طرح بزرگ صنعت آب با اعتبار ۲۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری ‌رسید
صبح امروز پنج‌شنبه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با بهره‌برداری از چهار طرح وارد هفته چهارم خود در سال 1400 شد که از این چهار طرح، دو طرح در استان هرمزگان، یک طرح در استان مازندران و یک طرح نیز در استان خوزستان قرار دارد.

چهار طرح بزرگ صنعت آب با سرمایه‌گذاری ۲۶۰۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی سد “زارم‌رود” در سه استان هرمزگان، مازندران و خوزستان با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و وزیر نیرو در چهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح امروز پنج‌شنبه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با بهره‌برداری از چهار طرح وارد هفته چهارم خود در سال ۱۴۰۰ شد که از این چهار طرح، دو طرح در استان هرمزگان، یک طرح در استان مازندران و یک طرح نیز در استان خوزستان قرار دارد.
“فاز سوم سامانه نمک زدایی بندرعباس، خط انتقال آبرسانی به بندرعباس از آب شیرین‌کن” و تصفیه‌خانه آب سرنی” به ارزش ۱۲۸۵ میلیارد تومان دو طرح‌ افتتاح شده‌ در استان هرمزگان است که به بهره‌برداری رسیدند.

 

نیروگاهیان

“واحد دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ساری” با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان نیز یکی دیگر از طرح‌های افتتاح شده در استان مازندران است.
آخرین طرح نیز “آبگیری سد بالارود” با سرمایه‌گذاری ۶۴۵ میلیارد تومان در استان خوزستان است که امروز با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی آبگیری شد.
همچنین در ادامه پویش هفته چهارم، رئیس جمهور دستور آغاز عملیات اجرایی “سد زارم‌رود” با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومان در استان مازندران را صادر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=48602
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.