0

🎥 ویدئو/ ارزیابی مطلوب وزارت نیرو از تغییر ساعت کاری ادارات دولتی

  • کد خبر : 105500
  • 25 خرداد 1402 - 22:07
🎥 ویدئو/ ارزیابی مطلوب وزارت نیرو از تغییر ساعت کاری ادارات دولتی
وزیر کشور در بجنورد از ارزیابی مطلوب وزارت نیرو از تغییر ساعت کاری ادارات دولتی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی ؛ احمد وحیدی روز پنجشنبه در بدو ورود به خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد گفت: پروژه‌های ناتمام ملی در این استان بررسی می‌شود و برای توسعه و پیشرفت این طرح‌ها تصمیم گیری می‌شود.

وزیر کشور گفت: تعدادی از پروژه‌های ملی و آخرین شرایط سیل اخیر در سفر به استان بررسی و در این زمینه دستور‌های لازم صادر می‌شود.

وی افزود: آخرین شرایط سیل اخیر در خراسان شمالی از موضوع‌های دیگری است که در سفر به این استان بررسی و تنگنا‌ها و کمبود‌ها را مورد تحلیل قرار می‌دهیم و برنامه‌های لازم را برای پیشرفت اجرا خواهیم کرد.

وزیر کشور در خصوص میزان بازدهی کاهش ساعات کاری ادارات نیز افزود: این تصمیم به صورت کارشناسی و توسط وزارت نیرو برای کاهش مصرف انرژی گرفته شده و ارزیابی آن تاکنون مثبت اعلام شده است.

حضور در مزار شهدای گمنام بجنورد، بازدید از طرح‌های پتروشیمی خراسان و حضور در نشست شورای اداری خراسان شمالی از برنامه‌های سفر یک روزه وحیدی و هیات همراه به استان است.

گفتنی است: وزیر کشور با خانواده شهید مرزبان محمد مهدی احمدی دیدار کرد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=105500

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.