4
با هدف آموزش مصرف بهينه انرژي:

🎥 ویدئو/دانش آموزان دبستان پسرانه رضوی نکا با سختی های تولید برق آشنا شدند

  • کد خبر : 131280
  • 25 اردیبهشت 1403 - 14:00
🎥 ویدئو/دانش آموزان دبستان پسرانه رضوی نکا با سختی های تولید برق آشنا شدند
با حضور کارشناس نيروگاه شهيدسليمي نکا در دبستان پسرانه رضوی شهرستان نکا، دانش آموزان مقاطع مختلف اين دبستان با شرايط سخت توليد و روشهاي مديريت مصرف برق آشنا شدند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  نیروگاه نکا، با حضور کارشناس نیروگاه شهیدسلیمی نکا در دبستان پسرانه رضوی شهرستان نکا، دانش آموزان مقاطع مختلف این دبستان با شرایط سخت تولید و روشهای مدیریت مصرف برق آشنا شدند.

سیدمیثم عمادی رئیس اداره روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با اعلام این خبر افزود: برق کالای ارزشمندی است که با هزینه بالا و سختی زیادی تولید می شود اما به گواه آمار در کشور ما شدت مصرف انرژی در بخش خانگی در مقایسه با سایر کشورها بسیار بالاست و متاسفانه مردم ما به این شیوه مصرف عادت کردند. لذا برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی لازم است همه دستگاه های مسئول و تأثیرگذار فرهنگی بویژه آموزش و پرورش بدلیل مهیا بودن بستر آموزش و در اختیار داشتن حدود ۱۸ میلیون معلم و متعلم و نیز بالا بودن قدرت یادگیری و آموزش پذیری کودکان و نوجوانان، مهارت مصرف درست و ترویج فرهنگ بهینه مصارف انرژی را با جدیت بیشتری در دستور کار خود قرار دهند.

لذا به منظور گسترش فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آشنا نمودن دانش آموزان با اهمیت انرژی و سختی های فرایند تولید برق، با هماهنگی بعمل آمده کارشناس نیروگاه در دبستان پسرانه هیئت امنایی رضوی نکا حضور یافت و با استفاده از وسائل کمک آموزشی ضمن پخش مستند و کلیپ هایی در خصوص معرفی نیروگاه، فرایند سخت تولید برق و زحمات کارکنان صنعت برق حرارتی کشور برای تولیدبرق و تأمین نیاز مشترکان شبکه، اهمیت و راهکارهای مدیریت مصرف برق بخصوص در ساعات اوج مصرف را برای دانش آموزان مقاطع چهارم تا ششم این دبستان تشریح کرد و به سوالات دانش آموزان در این خصوص پاسخ داد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131280

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.