1

🎥 ویدئو/مصرف برق در خوزستان چهار برابر میانگین کشوری

  • کد خبر : 135110
  • 14 تیر 1403 - 13:22
🎥 ویدئو/مصرف برق در خوزستان چهار برابر میانگین کشوری
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: میانگین مصرف برق در کشور سه هزار کیلو وات در ساعت و میزان مصرف در استان خوزستان ۱۲ هزار کیلو وات در ساعت است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: میانگین مصرف برق در کشور سه هزار کیلو وات در ساعت و میزان مصرف در استان خوزستان ۱۲ هزار کیلو وات در ساعت است.
اسدی افزود: تولید و تامین برق در استان خوزستان یک کار بزرگ است و همیاری و همکاری شهروندان را می‌طلبد. برای ایجاد برق پایدار در استان علاوه بر تولید نیروگاه‌های موجود در استان، با سایر استان‌های دیگر نیز تبادل انرژی داریم. بیشترین میزان مصرف برق در استان در بخش خانگی است.
وی می‌گوید: در بخش کشاورزی اگر کشاورزان به مدت ۵ ساعت در اوج مصرف از برق استفاده نکنند ۱۶ ساعت دیگر تعرفه‌های آنها رایگان خواهد بود و نیز کشاورزان با استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر از جمله خورشیدی برق خود را تامین کنند علاوه بر رایگان بودن تعرفه آنها دولت با ۲۰ برابر قیمت برق آنها را خریداری می‌کند.
در قالب پویش با انرژی به مشترکانی که مصرف برق خود را ۱۵ درصد کاهش دهند، جوایز ارزنده‌ای از جمله خودرو، جوایز نقدی و لوازم الکتریکی اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=135110

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.