در شرایط بحرانی ناشی از شیوع کرونا سلامت همکاران و همه مردم در اولویت برنامه ریزی کاری این شرکت قرار دارد .
بیشتر بخوانید
اطلاعیه شرکت «توزیع برق» هرمزگان درباره ارائه خدمات غیرحضوری
راهاندازی سامانه پیامک مراحل انجام کار در شرکت برق تبریز
بخشنامه بهرهمندی کارکنان صنعت آب و برق از «دورکاری» ابلاغ شد
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازثلاث،در شرایط بحرانی ناشی از شیوع کرونا سلامت همکاران و همه مردم در اولویت برنامه ریزی کاری این شرکت قرار دارد و برای تحقق این مهم ضمن تاکید بر رویکرد صد درصدی ارائه خدمات غیر حضوری، در مورد قرائت در روزهای باقیمانده خصوصا در مناطق با آلودگی بالا، روشهای خود اظهاری مشترکین (خانگی و تجاری که امکان قرائت از دور ندارند) و درصورت عدم پاسخگویی برآورد انرژی مصرفی با توجه به مصرف دوره های مشابه پیشنهاد شده تا از این طریق بتوانیم گامی ارزشمند در راستای گذر از بحران کنونی برداریم.
به علت مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا برای مشترکان محترم، به اطلاع میرساند در این زمینه تمهیدات ویژه از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بدین شرح لحاظ شده است:
۱- براساس بخشنامه شرکت توانیر توسعه خدمات غیرحضوری خصوصا پیگیری وصول مطالبات بصورت تلفنی و پیامک و همچنین تقسیط و دادن مهلت به مشترکان محترم در دستور کار قرار گرفته است.
۲- عدم سخت گیری برای وصولی مربوط به دوره جاری برای مشترکان خوش حسابی که از دورههای قبل به شرکت برق بدهی ندارند.
۳-در جهت تامین هزینههای صنعت برق از کلیه رئوسا و مدیران ارگانهای دولتی و وابسته به دولت تقاضا می شود با پرداخت بدهی برق مصرفی، این شرکت را در تامین برق پایدار مشترکان یاری کنند.
۴- برای گروههای اجرایی نیز وسایل بهداشتی لازم از قبیل ماسک و دستکش تامین شده و همچنین شماره تماس هر کدام از مدیریت های برق استان بوشهر و همچنین تلفن گویای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با شماره ۲۰_ ۳۳۳۳۲۷۱۹ و سایت شرکت به ادرس www.bedc.ir پاسخگوی مشترکان محترم هم استانی است. ان شالله این بحران را هم با سلامتی و سربلندی پشت سر بگزاریم.
انتهای پیام/