2

بارندگی ۱۰۰ میلیون تومان به شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت زد

  • کد خبر : 22118
  • 30 فروردین 1399 - 13:44
بارندگی ۱۰۰ میلیون تومان به شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت زد

مدیر برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر ۱۰۰ میلیون تومان به شبکه توزیع برق این استان خسارت وارد شده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار ایرنا ،مهندس سجاد حیدری روز شنبه اظهارداشت: طی بارندگی‌های اخیر در منطقه زاهدان ۲ مورد خسارت به […]

مدیر برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر ۱۰۰ میلیون تومان به شبکه توزیع برق این استان خسارت وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار ایرنا ،مهندس سجاد حیدری روز شنبه اظهارداشت: طی بارندگی‌های اخیر در منطقه زاهدان ۲ مورد خسارت به شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در روستای حاجی آباد پوگی و منطقه سِنتو وارد شده است.

وی ادامه داد: بارندگی‌های چند روز گذشته باعث تخریب کامل شبکه توزیع برق و سقوط سه اصله تیر برق در روستای حاجی آباد پوگی از توابع شهر زاهدان شد.

مدیر برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: تیم‌های فنی این شرکت به محض اطلاع به محل اعزام و روشنایی برق ساکنان این منطقه را تامین کردند.

وی تصریح کرد: همچنین روز گذشته در منطقه سِنتو (جاده زاهدان – بم) ۵۰۰متر پارگی سیم اتفاق افتاده بود که این مشکل نیز بر طرف شد.

نیروگاهیان

به گزارش ایرنا، به برکت انقلاب اسلامی هم‌اینک بیش‌از پنج هزار و ۴۵۵ روستا معادل ۹۳.۴ درصد روستاهای سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار هستند.

تعداد روستاهای برقدار شده سیستان و بلوچستان در دولت تدبیر و امید ۶۴۸ روستا بوده که رشد ۱۳.۴۸ درصدی در این دولت داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22118

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.