2

آغاز ارزیابی عملکرد معاونت بهره برداری برق منطقه ای آذربایجان

  • کد خبر : 130196
  • 11 اردیبهشت 1403 - 11:53
آغاز ارزیابی عملکرد معاونت بهره برداری برق منطقه ای آذربایجان
در این نشست رستمی نوشهر معاون منابع انسانی برق منطقه ای آذربایجان به نمایندگی از سوی مدیرعامل این شرکت، حضور ارزیابان شرکت توانیر را خوش آمد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر ، در این نشست رستمی نوشهر معاون منابع انسانی برق منطقه ای آذربایجان به نمایندگی از سوی مدیرعامل این شرکت، حضور ارزیابان شرکت توانیر را خوش آمد گفت و ضمن قدردانی از تلاش های تک تک همکاران معاونت بهره برداری، اظهار داشت: ارزیابی، فرصت مناسبی برای انتقال تجربه از شرکت های دیگر و متقابلاً به سایر شرکت هاست و برق منطقه ای آذربایجان از نقاط “قابل بهبود” جهت اعتلای فعالیت های فنی و بهره برداری خود بهره مند و استفاده خواهد کرد.
وی افزود: اگر بخش بهره برداری هم سو با فناوریها و شیوه های مدیریتی روز دنیا حرکت کند، بهره وری نیز افزایش می یابد و مردم از این اقدامات، بیشتر منتفع خواهند شد.
در ادامه، محسن برنجی معاون بهره برداری برق منطقه ای آذربایجان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این معاونت در سال ١۴٠٢ و برنامه های سال جاری، اظهار داشت: نقشه راه ما در قدم اول آمادگی برای مدیریت پیک بار در تابستان امسال و در گام دوم، بهبود و همچنین اصلاح فرایندهای معاونت بهره برداری ناشی از انجام این ارزیابی مهم و سراسری صنعت برق کشور در جهت خدمت به مشترکین است.
وی همچنین شناسایی ظرفیت های پنهان در حوزه بهره برداری در این ارزیابی ها که بتوانند مورد توجه قرار دهند را، بسیار مهم قلمداد کرد.
در پایان نیز اسلامی معاون بهره برداری برق منطقه ای اصفهان و سرگروه ارزیابان توانیر به تبیین چگونگی و فرایند این دوره از ارزیابیها پرداخت و یکی از ثمرات برنامه ارزیابی را تبادل دیدگاه و نقطه نظرات فیمابین مدیران و کارشناسان امر بهره برداری شرکت های صنعت برق کشور عنوان کرد و آن را بسیار راهگشا دانست.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130196

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.