9

آغاز طرح جابه‌جایی کابل‌های برق فشار ضعیف در خوانسار با حضور معاون وزیر نیرو

  • کد خبر : 7219
  • 23 شهریور 1398 - 18:05
آغاز طرح جابه‌جایی کابل‌های برق فشار ضعیف در خوانسار با حضور معاون وزیر نیرو

طرح تبدیل شبکه برق فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار هوایی شهر خوانسار با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “همایون حائری” معاون برق و انرژی وزیر نیرو در این آیین با اشاره به اینکه حجم طرح، ۶۰ کیلومتر است و با اعتباری […]

طرح تبدیل شبکه برق فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار هوایی شهر خوانسار با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “همایون حائری” معاون برق و انرژی وزیر نیرو در این آیین با اشاره به اینکه حجم طرح، ۶۰ کیلومتر است و با اعتباری حدود ۶۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود، گفت: تمام سیم‌های برقی مسیِ شبکه جمع‌آوری و با کابل‌های خودنگهدار آلومینیوم با اندازه‌های ۷۰ و ۵۰ تعویض می‌شوند.
حائری افزود: خاموشی حداقلی، تلفات انرژی کمتر، کیفیت برق مناسب، حفظ امنیت جانی مردم و حفظ محیط زیست و جلوگیری از سرشاخه زنی درختان، از مزیت‌های استفاده از‌ کابل‌های خودنگهدار است.
وی گفت: از مجموع ۳۴۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف خوانسار، ۱۶۰ کیلومتر کابلی و مابقی شبکه سیمی بوده که در صورت اتمام این طرح ۸۰ درصد شهر خوانسار از آن بهره‌مند خواهند شد.
معاون وزیر نیرو در ادامه در خصوص تعویض کنتورهای برق قدیمی با هوشمند گفت: تعویض این کنتورها با هوشمند در کشور با جدیت آغاز شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا سال آینده بیش از یک میلیون کنتور هوشمند نصب خواهد شد.
حائری در خصوص افزایش تعرفه‌های برق نیز گفت: در شرایط کنونی هیچگونه تغییری در این تعرفه‌ها نداشته‌ایم و تنها در ابتدای سال، هفت درصد افزایش طبق مصوبه دولت و ۱۶ درصد نیز به تعرفه مشترکان پرمصرف افزوده شده که منجر به کاهش مصرف این دسته از مشترکان در تابستان جاری شده است.
حمید علاقمندان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان نیز گفت: ۱۰۰ درصد شماره تلفن‌های شهرستان خوانسار جمع‌آوری و طرح قبوض الکترونیک با عنوان قبض سبز در خوانسار به عنوان یک شهرستان پیشرو و پیشتاز در کشور آغاز شده است.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7219

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.