1
همزمان با برپایی جشن انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌؛

دستاوردهای سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق در غرفه ساتبا معرفی شد

  • کد خبر : 122266
  • 23 بهمن 1402 - 13:53
دستاوردهای سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق در غرفه ساتبا معرفی شد
همزمان با برپایی جشن انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌، دستاوردهای سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق با حضور دکتر محمود کمانی، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق در غرفه ساتبا ارائه شد و برنامه های شاد و ارزشمند برای عموم مردم ایران و بویژه کودکان کشورمان به منظور معرفی ساتبا به نسل جدید اجرا شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی ساتبا، همزمان با برپایی جشن انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌، دستاوردهای سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق با حضور دکتر محمود کمانی، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق در غرفه ساتبا ارائه شد و برنامه های شاد و ارزشمند برای عموم مردم ایران و بویژه کودکان کشورمان به منظور معرفی ساتبا به نسل جدید اجرا شد.
علاوه بر حضور موثر کارکنان خدمتگزار ساتبا در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برنامه های شاد و جذاب از جمله همخوانی گروه موسیقی موسسه فرهنگی، هنری ناشنوایان با لباس های محلی اقوام ایران، اجرای زنده موسیقی انقلابی توسط یکی از خوانندگان مطرح کشوری، برگزاری مسابقه همراه با اعطای جوایز با موضوع معرفی انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق با اجرای “خاله خورشید” از مجریان محبوب کودکان در صدا و سیما برای کودکان در غرفه ساتبا برگزار شد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با حضور پرشمار عموم مردم از ساعت ۹.۳۰ صبح امروز در مسیرهای ۱۲ گانه اعلام شده از سوی ستاد مرکزی دهه فجر آغاز و تا ساعتی پس از اقامه اذان ظهر ادامه یافت. در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران بیش از ۲۵۰۰ غرفه در مسیر راهپیمایی برای ارائه خدمت به ملت شریف ایران حضور داشتند.
علاوه بر استقبال مردم از بازدید از غرفه سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، پرسش گروهی از مردم از نحوه مشارکت در سرمایه گذاری برای ساخت نیروگاه های تجدیدپذیر، آشنایی کودکان با انرژی های تجدیدپذیر و ضرورت صرفه جویی و بهینه سازی مصرف برق در کشور، علاقه کودکان به بازدید از نمادهای توربین بادی و پنل های خورشیدی به نمایش گذاشته شده و برپایی نماز جماعت گروهی از مردم در غرفه از نکات قابل توجه برپایی جشن انقلاب در غرفه ساتبا بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122266

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.