3

مدیرعامل جدید توزیع برق اهواز منصوب میشود

  • کد خبر : 130679
  • 17 اردیبهشت 1403 - 12:50
مدیرعامل جدید توزیع برق اهواز منصوب میشود
عباس شیاری از دیماه ۱۴۰۰ و همزمان با تغییرات گسترده مدیریتی وزارت در ابتدای دولت سیزدهم، از یزد به خوزستان برگشت و بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز منصوب شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  برق نیوز، عباس شیاری از دیماه ۱۴۰۰ و همزمان با تغییرات گسترده مدیریتی وزارت در ابتدای دولت سیزدهم، از یزد به خوزستان برگشت و بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز منصوب شد.

قرار است محمد فراتی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان یزد بجای شیاری به مدیرعاملی توزیع برق اهواز منصوب شود. اهواز از کلانشهر‌های کشور بوده و بدلیل مصرف بالای برق، مدیریت برق این شرکت از حساسیت‌های بالایی برخوردار است.

قبل از شیاری، مدتی توزیع برق اهواز با سرپرستی مهرداد فارسی مدان مدیریت میشد. قبل از وی، حسن کریمی که از سال ۹۵ بعنوان مدیرعامل توزیع نیروی برق اهواز جایگزین یدالله حضرتی شده بود مدیریت توزیع برق اهواز را برعهده داشت.

حسن کریمی بعد از آنکه از توزیع برق البرز رفت و نتوانست در انتخابات مجلس شورای اسلامی توفیقی کسب کند به توانیر برگشته و همراه خودنیا مدیرعامل سابق توزیع برق لرستان، جمال معتمدی زاده مدیرعامل سابق توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد و قراگوزلو مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در دفاتر فنی توانیر فعالیت دارند.

عباس شیاری سوابق مدیرعاملی شرکت توزیع برق استان یزد، قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز، مدیر برق اهواز و معاونت مشترکین و معاونت برنامه ریزی برق اهواز را در کارنامه خود دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130679

مطالب پیشنهادی

29اردیبهشت
بهره برداری از ۴۰۰ سامانه حمایتی ۵ کیلوواتی در منطقه شمال استان کرمان با حضور معاون وزیر نیرو
29اردیبهشت
تدوین برنامه رفع فرسودگی شبکه برق پایتخت
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران خبر داد:

تدوین برنامه رفع فرسودگی شبکه برق پایتخت

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.