5

آغاز عملیات ۳ طرح آبرسانی در اردستان اصفهان

  • کد خبر : 37669
  • 16 آذر 1399 - 21:48
آغاز عملیات ۳ طرح آبرسانی در اردستان اصفهان
رضا دهقانی: عملیات اصلاح و تعویض شبکه انتقال آب روستای کهنگ به طول حدود ۶ کیلومتر به همراه‌ نصب تمامی انشعابات،‌ با همکاری بسیج‌ سازندگی، بخشداری مرکزی در حال انجام است  و پس از اجرای این عملیات 690 خانوار از آب سالم و بهداشتی پایدار بهره‌مند می‌شوند.

مدیر آب و فاضلاب اردستان از آغاز عملیات اجرایی سه طرح آبرسانی روستایی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا دهقانی” افزود: عملیات اصلاح و تعویض شبکه انتقال آب روستای کهنگ به طول حدود ۶ کیلومتر به همراه‌ نصب تمامی انشعابات،‌با همکاری بسیج‌ سازندگی، بخشداری مرکزی در حال انجام است  و پس از اجرای این عملیات ۶۹۰ خانوار از آب سالم و بهداشتی پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: عملیات آماده ‌سازی و نصب مخزن پیش ساخته‌ آب شرب روستای سفیده که ۲۴۱ مشترک را زیرپوشش قرار می‌دهد با ظرفیت ۲۱۰ متر مکعب و اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب آغاز شده و تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر آب و فاضلاب اردستان با اشاره به زیر پوشش بودن بیش از ۹۰ خانوار در روستای شیرازان اظهار داشت: عملیات فنس‌ و حصارکشی مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا نیز با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  در دستور کار قرار دارد.
دهقانی با بیان اینکه ۱۰۸ روستا با جمعیت افزون بر ۱۵ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار مشترک زیر پوشش آبرسانی شهرستان است، افزود: اکنون ۵۷ روستا به وسیله سه دستگاه تانکر سیار آبرسانی می‌شوند و در تلاش هستیم تا با تامین منابع آبی پایدار این تعداد را به حداقل ممکن کاهش دهیم.
شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده و دارای ۲۶ هزار فقره انشعاب آب شرب و ۲ هزار و ۱۸۰ فقره انشعاب فاضلاب است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=37669
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.