5

تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک علمی پژوهشی شرکت آبفا استان و دانشگاه آزاد اصفهان

  • کد خبر : 36828
  • 06 آذر 1399 - 17:58
تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک علمی پژوهشی شرکت آبفا استان و دانشگاه آزاد اصفهان
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان هدف اصلی تبادل این تفاهم نامه را بهره گیری مطلوب از توانمندی ها، تجارب و ظرفیت های پژوهشی و علمی طرفین عنوان کرد.

پیشبرد وتقویت پژوهش های مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه ارتباطات علمی، پژوهشی و آموزشی و تبادل اطلاعات علمی، فنی و پژوهشی مرتبط با صنعت آب وفاضلاب همواره مد نظر شرکت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تیتر برتر، به منظور توسعه و تداوم مشارکت صنعت و مراکز علمی پژوهشی ، تفاهم نامه همکاری میان شرکت آبفا استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان امضا شد.

این تفاهم نامه به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های موجود در دو مجموعه، در جلسه ای با حضور مسئولین و نمایندگان مرتبط دو طرف برگزار گردید ، مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان هدف اصلی تبادل این تفاهم نامه را بهره گیری مطلوب از توانمندی ها، تجارب و ظرفیت های پژوهشی و علمی طرفین عنوان کرد و گفت: پیشبرد وتقویت پژوهش های مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه ارتباطات علمی، پژوهشی و آموزشی و تبادل اطلاعات علمی، فنی و پژوهشی مرتبط با صنعت آب وفاضلاب همواره مد نظر شرکت بوده است.

نیروگاهیان

هاشم امینی اظهار امیدواری کرد با اجرای صحیح این تفاهم نامه و انسجام بیشتر ارتباط علمی و پژوهشی شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، شاهد موفقیت های روزافزون هر دو مجموعه باشیم و گام های موثرتری در جهت شکوفایی و بالندگی میهن اسلامی برداریم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=36828

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.