2

آغاز پویش با انرژی با طرح‌های تشویقی و جوایز نفیس از نیمه اردیبهشت

  • کد خبر : 130887
  • 20 اردیبهشت 1403 - 10:13
آغاز پویش با انرژی با طرح‌های تشویقی و جوایز نفیس از نیمه اردیبهشت
مصطفی رجبی مشهدی در نشست برخط که با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و معاون بازار برق ایران با مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق برگزار شد، بر لزوم آمادگی شرکت‌ها برای تامین برق تابستان و گذر از اوج بار تابستان تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست برخط که با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و معاون بازار برق ایران با مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق برگزار شد، بر لزوم آمادگی شرکت‌ها برای تامین برق تابستان و گذر از اوج بار تابستان تاکید کرد.

وی از پیش بینی مشوق‌هایی برای صنایع خبر داد که در صورت استفاده از مولد خورشیدی و اجرای طرح‌های بهینه سازی مصرف صنایع، با ضرایب تشویقی ١.٣ برابر از معافیت در طرح‌های مدیریت مصرف همراه است خبر داد.

مدیرعامل توانیر در خصوص فراهم کردن امکان ترانزیت برق مولد‌های تولید پراکنده در خارج از دوره تعهد گفت: برق تولیدی آن‌ها می‌تواند از طریق عقد قرارداد با شهرک‌های صنعتی و جهت رفع محدودیت دیگر نقاط، عرضه شود.

رجبی مشهدی به مدیران عامل شرکت‌های توزیع یادآور شد، برخی از صنایع انرژی بر بخش توزیع، مشمول ماده ۴ قانون مانع زدایی از صنعت برق می‌شوند و مکلف هستند تا سال ١۴٠۴ نسبت به احداث نیروگاه‌های خود تامین اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل هوشمندسازی مدیریت مصرف برق ادارات دولتی پیش از فرارسیدن ایام اوج بار، استفاده کامل از ظرفیت‌های صرفه جویی برق ادارات را حائز اهمیت دانست.

رجبی مشهدی خاطرنشان ساخت: مشترکان بخش کشاورزی که بیش از ۵ ساعت با صنعت برق همکاری کنند، علاوه بر رایگان شدن برق ایام تابستان مشمول دریافت پاداش صرفه جویی تا دو هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت خواهند شد.

مدیرعامل توانیر در پایان به تبیین چگونگی شرکت در پویش با انرژی و کسب امتیاز و اختصاص جوایز و پاداش صرفه جویی به مشترکان خانگی پرداخت و گفت: مشارکت فعال روابط عمومی‌های صنعت برق در این خصوص و بهره گیری از برنامه‌ها و راهبرد‌های مدیریت مصرف برق را مورد تاکید قرار دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130887

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق
با پایان تعمیرات واحد شماره پنج بخارمحقق شد:

بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.