1

ابلاغ بخشنامه پرداخت حقوق و مزایای دوران مرخصی زایمان بانوان شاغل در صنعت آب و برق

  • کد خبر : 118249
  • 13 آذر 1402 - 21:41
ابلاغ بخشنامه پرداخت حقوق و مزایای دوران مرخصی زایمان بانوان شاغل در صنعت آب و برق
در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بخشنامه پرداخت حقوق و مزایای بانوان شاغل در صنعت آب و برق در دوران مرخصی زایمان از سوی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو به کلیه شرکت‌های تابعه و وابسته، سازمان‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی زیرمجموعه وزارت نیرو ابلاغ گردید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو ، در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بخشنامه پرداخت حقوق و مزایای بانوان شاغل در صنعت آب و برق در دوران مرخصی زایمان از سوی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو به کلیه شرکت‌های تابعه و وابسته، سازمان‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی زیرمجموعه وزارت نیرو ابلاغ گردید.

بر اساس این بخشنامه می‌بایست نسبت به پرداخت کامل حقوق و فوق‌العاده‌ها و مزایای رفاهی یا جانبی به استثنای کمک هزینه غذا و کمک هزینه ایاب و ذهاب در طول مدت مرخصی زایمان آنان اقدام شود و در صورت پرداخت بخشی از مزایا از سوی سازمان تامین اجتماعی، مابه‌التفاوت آن تا سقف پرداختی مذکور از سوی شرکت، سازمان یا موسسه متبوع اقدام شود.

ضمنا در این بخشنامه، حفظ تصدی پست سازمانی فعلی و امنیت شغلی بانوان در طول مدت مرخصی زایمان و رعایت قوانین و مقررات مربوطه مورد تاکید قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=118249

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.