4

ابلاغ گلوگاه‌های تخصصی و عمومی فساد در صنعت برق

  • کد خبر : 101648
  • 06 اردیبهشت 1402 - 23:39
ابلاغ گلوگاه‌های تخصصی و عمومی فساد در صنعت برق
ليست به روزشده گلوگاه‌هاي فساد اختصاصي و عمومي شركت‌هاي زيرمجموعه به همراه راهكارهاي پيشنهادي جهت رفع آنها، به كليه شركت‌هاي زيرمجموعه ابلاغ شد.

در راستای اجرای الزامات قانونی در حوزه سلامت و مقابله با فساد اداری برنامه عملیاتی سلامت اداری،گلوگاه‌های تخصصی و عمومی فساد در صنعت برق که با هم اندیشی کارشناسان دفاتر تخصصی استخراج شده بود، به شرکت‌های زیرمجموعه توانیر ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، لیست به روزشده گلوگاه‌های فساد اختصاصی و عمومی شرکت‌های زیرمجموعه به همراه راهکارهای پیشنهادی جهت رفع آنها، به کلیه شرکت‌های زیرمجموعه ابلاغ شد.

در این راستا کمیته‌های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت‌های زیرمجموعه موظف به تشکیل  کارگروه‌های تخصصی به منظور بررسی هر یک از گلوگاه‌ها و تعیین گام‌های اجرایی رفع و اصلاح آنها با امعان نظر به راهکارهای پیشنهادی ارائه شده ضمن مشخص نمودن زمان‌بندی و متولی اجرای هر گام و ارائه گزارش به کمیته شده‌اند.

 

 

نیروگاهیان

همچنین تشکیل تیم‌های بازرسی تخصصی به منظور پایش گلوگاه‌های فساد و نظارت بر حسن اجرای اقدامات اصلاحی و گام‌های اجرایی تعیین شده توسط کارگروه‌ها و ارائه گزارش به کمیته سلامت اداری شرکت، ارائه پیشنهادهای اصلاحی در خصوص گلوگاه‌ها و راهکارهای آن به دبیرخانه کمیته سلامت اداری توانیر و تدوین گزارش عملکرد آن در نظارت و رفع گلوگاه‌های فساد و مقایسه وضعیت گلوگاه نسبت به سال گذشته و ارسال آن به دبیرخانه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توانیر از دیگر الزاماتی است که در این ابلاغیه به شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه صنعت برق اعلام شده است.

لازم به ذکر است مصادیق و راهکارهای گلوگاه‌های مذکور با هم اندیشی همکاران دفاتر تخصصی مرتبط تدوین شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=101648
  • نویسنده : روح‌الله حمیدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.