6

اتمام مطالعه طرح جامع آبرسانی به ۱۶۹ روستای دلگان در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 39001
  • 03 دی 1399 - 15:30
اتمام مطالعه طرح جامع آبرسانی به ۱۶۹ روستای دلگان در سیستان و بلوچستان
"علی‌رضا قاسمی" با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای ایجاد سند توسعه خدمات‌رسانی شهرستان دلگان، مطالعات آبرسانی به 169 روستای دچار تنش آبی و فاقد تأسیسات در قالب دو مجتمع جنوب و شمال شهرستان دلگان با جمعیت 44 هزار نفر صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: مطالعات آبرسانی به ۱۶۹ روستای دچار تنش آبی و فاقد تأسیسات شهرستان دلگان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی‌رضا قاسمی” با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای ایجاد سند توسعه خدمات‌رسانی شهرستان دلگان، مطالعات آبرسانی به ۱۶۹ روستای دچار تنش آبی و فاقد تأسیسات در قالب دو مجتمع جنوب و شمال شهرستان دلگان با جمعیت ۴۴ هزار نفر صورت پذیرفته است.

قاسمی اضافه کرد: در این راستا تأمین آب شرب روستاها از منابع آب پایدار و آب با کیفیت صورت پذیرفته و اجرای خطوط انتقال جدید در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: شهرستان دلگان دارای ۱۹۶ روستا با جمعیت ۵۷ هزار و ۲۰۱ نفر است که از این تعداد ۱۴۲ روستا با جمعیت ۵۲ هزار و ۳۵۱ نفر از نعمت آب شرب و بهداشتی بهره‌مند هستند، همچنین شاخص بهره‌مندی از آب شرب روستاهای سطح شهرستان ۷۹ درصد است که با اجرای طرح‌های فوق به ۹۰ درصد خواهد رسید.
این مقام مسئول در خاتمه عنوان کرد: در سال جاری در صورت تخصیص اعتبار عملیات آبرسانی به روستاهای چاه کیجی، چاه جلال و چاه شور نیز آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39001
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.