3

اختصاص ۲۰ هزار هکتار از اراضی سیستان وبلوچستان به ایجاد نیروگاه‌ بادی و خورشیدی

  • کد خبر : 25902
  • 07 خرداد 1399 - 12:36
اختصاص ۲۰ هزار هکتار از اراضی سیستان وبلوچستان به ایجاد نیروگاه‌ بادی و خورشیدی
ماندانا زنگنه اظهار داشت: در منطقه میل نادر زون انرژی تجدیدپذیر بادی و در مناطق رامشار و گراغه زون انرژی نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی شناسایی و ایجاد شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: بیش از ۲۰هزار هکتار از اراضی استان بمنظور ایجاد نیروگاه‌های بادی و خورشیدی اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگاران ایسنا،ماندانا زنگنه اظهار داشت: در منطقه میل نادر زون انرژی تجدیدپذیر بادی و در مناطق رامشار و گراغه زون انرژی نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی شناسایی و ایجاد شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان اظهار داشت: با مجموعه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد ایجاد مزرعه بادی میل نادر با ظرفیت تولید ۱۰۰۰مگاوات برق خواهیم بود.

نیروگاهیان

زنگنه اظهار داشت: احداث بزرگترین نیروگاه بادی کشور در سیستان و بلوچستان تحول عظیمی در تولید برق کشور و صادرات آن به کشورهای همسایه ایجاد کرده و این استان به دلیل شرایط آب و هوایی، ظرفیت و پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری و اشتغال دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25902

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.