2

استقرار بیمارستان صحرایی سپاه اصفهان در قم

  • کد خبر : 19078
  • 13 اسفند 1398 - 22:32
استقرار بیمارستان صحرایی سپاه اصفهان در قم

بیمارستان سیار سپاه با همکاری سپاه‌های استان اصفهان و قم به منظور همکاری در پیشگیری و درمان ویروس کرونا از روز گذشته در مجتمع فرهنگی نور واقع در منطقه نیروگاه قم مستقر شده است.   بیشتر بخوانید قرارگاه ویژه شرکت توزیع نیروی برق مازندران برای پیشگیری و مقابله با کرونا تشریح آخرین اقدامات سازمان منطقه […]

بیمارستان سیار سپاه با همکاری سپاه‌های استان اصفهان و قم به منظور همکاری در پیشگیری و درمان ویروس کرونا از روز گذشته در مجتمع فرهنگی نور واقع در منطقه نیروگاه قم مستقر شده است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه، بیمارستان سیار سپاه با همکاری سپاه‌های استان اصفهان و قم به منظور همکاری در پیشگیری و درمان ویروس کرونا از روز گذشته در مجتمع فرهنگی نور واقع در منطقه نیروگاه قم مستقر شده است.

تجهیزات این بیمارستان کانتینری شامل ۹ دستگاه تریلر کانتینربر از اصفهان وارد قم شده و عصر روز گذشته در مجتمع نور استقرار یافت.

به گزارش فارس، بیمارستان سیار مذکور شامل ۴۴ کانکس و دارای تجهیزاتی برای پذیرش ۱۸۰ بیمار است و با همکاری پشتیبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران و بیمارستان شهید صدوقی تجهیز شده و تمامی کادر آن نیز از کارکنان تخصصی سپاه هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19078

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق
با پایان تعمیرات واحد شماره پنج بخارمحقق شد:

بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.