1
جهش بزرگ ایدم برای تحقق شعار سال

افتتاح اولین نیروگاه ۵ مگاواتی ایران در شرکت ایدم

  • کد خبر : 130796
  • 19 اردیبهشت 1403 - 9:36
افتتاح اولین نیروگاه ۵ مگاواتی ایران در شرکت ایدم
روح الله زینالی مدیرعامل ایدم در این مراسم که با حضور استاندار آذربایجان شرقی همراه بود، ضمن اشاره به افزایش قابل توجه تولید در ۶ ماهه دوم سال گذشته ، از عزم کارگران این شرکت برای تحقق شعار سال خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از عصرتبریز، روح الله زینالی مدیرعامل ایدم در این مراسم که با حضور استاندار آذربایجان شرقی همراه بود، ضمن اشاره به افزایش قابل توجه تولید در ۶ ماهه دوم سال گذشته ، از عزم کارگران این شرکت برای تحقق شعار سال خبر داد.

رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی نیز ایدم را یکی از مجموعه‌های مهم، اثرگذار و منحصر به‌ فرد استان دانسته و گفت این شرکت چه قبل از دوران تحریم و چه بعد از تحریم‌ها نقش مهمی در بخش صنعت داشته و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده همچنان رو به رشد حرکت می‌کند.

وی افزود: شرکت ایدم در راستای خودکفایی و کاهش ارزبری نقش مهمی در قطع وابستگی صنعت ما به کشورهایی داشته که نمی‌خواهند خودکفایی ما را ببینند و از این نظر اقدامات این شرکت قابل تحسین است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130796

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.