1

افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع نیروی برق کشور در مشهد

  • کد خبر : 130904
  • 20 اردیبهشت 1403 - 10:56
افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع نیروی برق کشور در مشهد
سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور یعقوبعلی نظری در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع نیروی برق کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور یعقوبعلی نظری در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع نیروی برق کشور به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید گفت: همه تلاش ما نهایتا باید منتج به رضایتمندی مردم بشود و در جهت رسیدن به این رضایتمندی باید خدمت‌رسانی تسریع شود.

وی بیان کرد: با توجه به ناترازی مصرف انرژی، اولین موضوع که باید در دستور کار قرار گیرد مدیریت مصرف است و رسیدن به این مهم در حوزه مشهد نیاز به یک بسته عملیاتی دارد.

نظری خاطرنشان کرد: در راستای تولید برق خورشیدی و استفاده از این ظرفیت می‌طلبد که یک بسته سرمایه‌گذاری در شهر مشهد تهیه شود.

لازم به ذکر است؛ که با استفاده از سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر امکان تشخیص خاموشی شبکه روشنایی معابر بدون تماس مشترکین و به صورت خودکار امکان پذیر بوده و در دستور کار گروه‌های عملیاتی جهت اصلاح و رفع عیب قرار می‌گیرد.

از دیگر قابلیت‌های این سامانه می‌توان به پایش ساعتی بار شبکه معابر، نمایش مکانی شبکه معابر، تعیین زمان دقیق روشن و خاموش شدن از طریق ثبت زمان طلوع و غروب خورشید در کنتور هوشمند اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130904

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.