5
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد:

افزایش بیش از ۲ برابری ظرفیت تولید پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر

  • کد خبر : 49326
  • 19 اردیبهشت 1400 - 21:45
افزایش بیش از ۲ برابری ظرفیت تولید پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر
"عبدالحمید حمزه‌پور" با بیان اینکه اقدامات مهمی برای گذر از تابستان انجام شده است‌، اظهار داشت: اجرای طرح‌های مخازن ذخیره آب در شهرها و روستاها یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به تأمین اعتبار لازم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به افزایش بیش از دو برابری ظرفیت تولید آب پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر گفت: در حال حاضر تولید آب از آب‌شیرین‌کن بوشهر از ۱۰ هزار متر مکعب به ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عبدالحمید حمزه‌پور” با بیان اینکه اقدامات مهمی برای گذر از تابستان انجام شده است‌، اظهار داشت: اجرای طرح‌های مخازن ذخیره آب در شهرها و روستاها یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به تأمین اعتبار لازم است.
وی با اشاره به کمبود مخازن ذخیره آب در روستاها اضافه کرد: با همکاری و همدلی مسئولان استان به ویژه استاندار بوشهر اجرا طرح‌ها تسریع یافته و اکنون مخازن جدید تجهیز و راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افزایش ظرفیت آب پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: اکنون تولید آب از آب‌شیرین‌کن بوشهر از ۱۰ هزار متر مکعب به ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب افزایش یافته و این درحالی است که پروژه‌های آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۳۵ هزار و ۱۷ هزار متر مکعب در بوشهر در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن امسال وارد مدار تولید می‌شود تصریح کرد: فاز نخست پروژه‌های آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار و ۱۷ هزار متر مکعب امسال در چرخه بهره‌برداری قرار می‌گیرد که نقش مهمی در جبران کمبود آب شهرها و روستاها دارد.

 

نیروگاهیان

حمزه‌پور با تأکید بر توجه به تأمین اعتبار تسهیلات بانکی مجری طرح آب‌شیرین‌کن گفت: تیم خوبی برای رسیدگی به مشکلات آبرسانی در استان تشکیل شده و این درحالی است که استاندار بوشهر با تشکیل مستمر جلسات بحران و شورای آب به حل مشکلات توجه ویژه‌ای دارد.
وی از آماده شدن ۱۲ حلقه چاه آب در دشتستان برای تأمین آب در زمان بحرانی خبر داد و عنوان کرد: پروژه‌های آب‌شیرین‌کن روستایی عسلویه در حال اجرا است که برای تسریع آن نیاز به توجه ویژه برای تأمین اعتبار دارد.
حمزه‌پور با اظهار امیدواری برای گذر از تابستان بدون بحران و مشکل با همراهی و همکاری مردم و مشترکان گفت: فرهنگ مدیریت مصرف آب یکی از برنامه‌های مهم است که مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=49326
  • نویسنده : امیرحسین طاووس‌خواه
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.