2

افزایش بیش از ۳ونیم درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی

  • کد خبر : 123272
  • 03 اسفند 1402 - 12:48
افزایش بیش از ۳ونیم درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی
  نیروگاه شهید رجایی در یازده ماهه امسال با تولید بیش از 11 میلیارد کیلووات ساعت انرژی خالص، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان 3.82 درصد رشد تولید داشته است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  نیروگاه شهید رجایی،  نیروگاه شهید رجایی در یازده ماهه امسال با تولید بیش از ۱۱ میلیارد کیلووات ساعت انرژی خالص، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳٫۸۲ درصد رشد تولید داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه در تشریح این خبر گفت: در ۱۱ ماهه امسال، به میزان۱۱ میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۲۷۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
موتابها در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۵ میلیارد و ۷۴ میلیون و ۲۱۵ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد نیروگاه سیکل ترکیبی و ۶ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۶۰ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۳/۸۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
گفتنی است نیروگاه شهید رجایی قزوین با توان نامی ۲۰۴۲ مگاوات ، ۳ و نیم درصد از سهم انرژی تحویلی به شبکه سراسری برق را به خود اختصاص داده است

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123272

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.