2
در گرم‌ترین ماه‌های سال صورت گرفت؛

افزایش ۲۴ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 111434
  • 13 شهریور 1402 - 14:40
افزایش ۲۴ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز
محسن حافظی مجموع تولید پنج ماه نخست سال جاری را سه میلیون و ۳۹۷ هزار مگاوات ساعت عنوان کرد و افزود: نیروگاه‌های حرارتی بیش از ۹۳ درصد برق کشور را تولید می‌کنند و نیروگاه رامین اهواز نیز بعنوان بزرگترین نیروگاه بخاری کشور نقش مهمی در تامین این انرژی حیاتی بر عهده دارد.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: گفت با تولید بیش از ۹۸۰ هزار مگاوات ساعت برق در مرداد ماه سال جاری شاهد افزایش ۲۴ درصدی تولید برق این نیروگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، محسن حافظی مجموع تولید پنج ماه نخست سال جاری را سه میلیون و ۳۹۷ هزار مگاوات ساعت عنوان کرد و افزود: نیروگاه‌های حرارتی بیش از ۹۳ درصد برق کشور را تولید می‌کنند و نیروگاه رامین اهواز نیز بعنوان بزرگترین نیروگاه بخاری کشور نقش مهمی در تامین این انرژی حیاتی بر عهده دارد.

وی با اشاره به افزایش ۴۰ مگاواتی تولید لحظه‌ای واحد‌های نیروگاه رامین در مرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل  گفت: طی سالیان اخیر این نیروگاه دارای چالش‌های متعددی بوده که با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان و حمایت‌های مدیران ارشد صنعت برق حرارتی شاهد بهبود تولید و رفع محدودیت‌های فنی بودیم.

 

 

نیروگاهیان

مدیر عامل نیروگاه رامین اظهار امیدواری کرد که با تکیه بر همت کارکنان این نیروگاه سعی خواهیم کرد تا روند رو به رشد تولید برق در این نیروگاه را تثبیت و تقویت کنیم و با مشارکت مردم و صرفه‌جویی در مصرف انرژی شاهد گذر موفقیت‌آمیز تلاشگران از پیک مصرف برق تابستان امسال باشیم

نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور با ۶ واحد تولیدی در حال گذر از آخرین روزهای پرمصرف برق در تابستان گرم خوزستان است و نقش مهمی را در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور  ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=111434
  • نویسنده : شهریار بهلول
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.